چالشها و پاداشهای دانشکده موکول در زمان Covid

هنگامی که دانشگاه نیویورک بسیاری از کلاسها را به صورت آنلاین در میان بیماری همه گیر منتقل کرد ، گروهی از دانشجویان سال سوم فیلم و نمایش در این مدرسه همه چیز را به دست خود گرفتند. آنها تمایلی برای مقابله با یک ترم از آنچه که “Zoom Shakespeare” و “Zoom Treasure Island” نام بردند ، شروع به تحقیق در مورد محل زندگی و همکاری مشترک با هزینه کم کردند. “ما می خواستیم محیطی را ایجاد کنیم که در آن باشیم [could] از یکدیگر دور شوید ، “گفت: مارینا فس ، بازیگر رشته.

دانشجویان بدون نظارت یا مشاوره از اساتید یا NYU ، یک مجموعه خلاقانه در ورمونت ترتیب دادند ، که به دلیل اعتبار سه ماهه اعتبار علمی اعطا نمی کند.

بسیاری از دانشجویان در جاهای دیگر نیز دست به اقدام زدند ، یا تصمیم را برای به تعویق انداختن دانشگاه یا قطع تحصیل برای کار به عنوان مصحح ، مربیان مسافت های طولانی ، داوطلبان کمپین ، محققان و افراد تحویل دهنده DoorDash انتخاب کردند. برخی مانند خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین به دنبال احساساتی می روند.

در طول Covid ، تصمیم گیری برای یک سال یا ترم فاصله قبل یا در طول دانشگاه پیچیده است. با بسیاری از سیاست های مدارس در مدار ، بازپرداخت شهریه یا اعتبارات همیشه مشخص نیست و دانشجویانی که بورسیه تحصیلی خود را تأمین کرده اند ممکن است در تعویق موکول شوند. در بعضی از مدارس ، دانش آموزانی که مرخصی می گیرند ممکن است خطر ثبت نام در هر زمان که بخواهند را از دست بدهند و ممکن است مجبور شوند دوباره درخواست های کمک مالی را در سال تحصیلی بعدی ارسال کنند. یافتن فعالیت های فاصله سال نیز اکنون سخت تر است. حتی مشاغل نیمه وقت ممکن است برای رسیدن به آنها سخت باشد و همه گیرها بسیاری از کارهای سنتی مانند مسافرت یا برنامه های داوطلبانه بین المللی را به حالت تعلیق درآورده یا محدود کرده است.

جیل تیپوگراف ، یکی از بنیانگذاران Early Stage Careers ، یک سرویس مربیگری شغلی برای دانشجویان دانشگاه و جوانان متخصص ، می گوید هر دو بزرگسال دبیرستانی که دانشجویان دانشگاه و میانه دانشگاه را به تعویق می اندازند ، باید به فعالیت هایی بپردازند که مهارت ها و مهارت های آنها را توسعه دهد بلوغ. وی پیشنهاد می کند که آنها از فاصله زمان خود و چگونگی ساختار روزهای خود ترسیم کنند. خانم تیپوگراف می گوید: “شما باید یک برنامه داشته باشید.” “شما فقط نمی توانید مرخصی بگیرید.”