پرواز با ماهیگیری در راه ارنست همینگوی

چه موقع صادقانه تنه بخار فرسوده همینگوی که حاوی تجهیزات ماهیگیری مگس او بود ، در سال 1940 از قطاری که به دره سان ، آیداهو ، منتقل می شد ، ناپدید شد ، ضرر آنقدر سنگین بود که نویسنده دیگر هرگز در سطوح کم عمق حرکت نکرد. در عوض ، او تلاش های خود را برای گرفتن ماهیگیری در رده خارج از ساحل متمرکز کرد ، و به رگورد گرفتن گیاهان دریایی مانند ماهی دریایی و مارلین رسید.

ناپدید شدن صندوق عقب ، خانواده را نیز “متزلزل” کرد ، پاتریک همینگوی آدامز ، نوه بزرگ او ، که به راه اندازی مجموعه میله ها ، حلقه ها ، قایق های داخل دریا و بیشتر طراحی شده بر اساس قلب پیرمرد کمک می کند ، این خانواده را لرزاند.

برای اولین بار در تاریخ 1 دسامبر ، چرخ دستی های مگس 9 وزن ساخته شده (1200 دلار ، ernesthemingwayinshore.com) توسط Everol ، مارک ایتالیایی که توسط نویسنده بخاطر عملکرد و ماندگاری مورد علاقه قرار می گیرد ، ماشینکاری می شوند. هر کدام در یک جعبه ماهاگونی بسته بندی شده در تراشه های چوبی تازه طرح ریزی شده قرار گرفته اند و بوی آن گونه که انتظار دارید بوی “Hemingway” بویید ، خاکی ، گرم و چوبی است.

نویسنده “پیرمرد و دریا” غالباً با حلقه مورد علاقه خود هارد سنت جورج بازی می کرد که یک عتیقه از دکل قزل آلای است و طبق معیارهای امروزی است. حلقه مگس جدید همینگوی ، یک مدل “تهویه” ساخته شده از آلومینیوم آنودایز نقره ای با سیستم کشیدن چند دیسک برای کاهش سرعت ماهی ، دارای ویژگی های حلقه های پیشرفته مدرن ساخته شده توسط Tibor ، Nautilus و Abel است.

تنها میله های مگس مگس زنده مانده و مگس میله های Inshore Collection (2700 دلار) صنایع دستی مشابه را به اشتراک بگذارید. طراح آنتونی تورو 60 ساعت را صرف شکل گیری هر چوب دو تکه ، 8 فوت از بامبو تونکین ، از جمله پیچیدن فرول های نقره ای نیکل خود در نخ ابریشم ژاپنی کیمونو سیاه ، و اتصال یک صندلی حلقه ای ساخته شده از تیتانیوم ، و یک پایه و ته ته ساخته شده چوب ماهون هند غربی و سرو اسپانیایی.