پرسش و پاسخ سوالات پزشکی (رایگان) – رادینو رادینو خدمات پزشکی آنلاین

نمیدونم چکار کنم و از یه طرفم بخاطر چیزی که در مورد پرده بکارت حلقوی که خون ریزی نداره شنیدم بازم میترسم که شاید از نوع حلقویه و این باد بخاطر اونه لطفا راهنماییم کنید؛ موقعیت دکتر رفتن و معاینه برا اطمینان از سالم بودن بکارتم روندارم، ممنون. من یه دختر ۲۹ ساله هستم و مجرد از بچگی خودارضایی داشتم میشه گفت هشت سالگی و مالشی بوده اما تا به حال چیزی رو فرو نکردم اما الان وقتی نماز میخونم و میرم سجده یه چیزی مثل باد معده ولی کمی خفیفتر از واژنم خارج میشه خیلی میترسم و واقعا استرس دارم آیا بکارت من آسیب دیده یا نه؟

موقع نزدیکی هم لذت کافی میبرم امامتوجه ارضاشدنم نمیشم وقتی آلت همسرم خارج میشه مایع سفیدرنگی روش میادبیرون این ترشح میتونه ارضا شیاف ماریانا و سقط جنین باشه؟ سوال اولم:من ۳۳ سالمه.یه پسر۸ساله دارم دوست دارم دوباره بارداربشم ولی نزدیک دو ساله که جلوگیری ندارم وباردارنمیشم.سونوگرافی هم دادم همچی خوب بوده.ببخشیدوقتی باهمسرم رابطه دارم منی همسرم به محض ریختن داخل واژنم بیرون ریخته میشه چرا این اتفاق می افتد.آیااسپرمی واردبدنم میشه یانه؟

شماره ۱۹۸۰من یمشگلی داشتم اونم اینکه رحمم خیلی تنگه نزدیک به سه ماهی هست ازدواج کردم ولی نزدیکی آنچنانی نداشتم اگرم بوده رحمم بد جور درد گرفته و حتی آلت بطور کامل داخل رحمم نرفته بعضی اوقات هم تا چندروز بعد نزدیکی رحمم درد میکنه و رحمم در موقع نزدیکی کاملا خیس هست هم ترشح طبیعی هم ژل لوبربکانت و… من ۱۹سالمه و متاهل هستم دوساله دارم ب روش طبیعی از بارداری پیشگیری میکنم میخواستم ببینم اگ دوسال دیگ هم پیشگیری کنم احتمالش هست باردار بشم؟ تنها داروی تنگ کننده طبیعی و بدون عوارض درمان قطعی گشادی واژن.

برای اثربخشی دائمی این محصول در تنگ کنندگی واژن و همچنین تا برطرف کردن کامل عفونت های واژینال و رفع قارچ ها و درمان مشکلاتی مانند بی اختیاری ادراری نیاز است تا این محصول را به مدت ۳ ماه مصرف کنید و در خصوص ادامه مصرف آن نیاز است تا با یک پزشک طب سنتی و یا متخصص زنان مشورت کنید. شیاف ماریانا تولید شده از گیاه ماریانا است که در طب سنتی شیاف ماریانا پلانت سفارش شده است.