هوش مصنوعی پتانسیل سنجش احساس رای دهنده را نشان می دهد

در ماه های منتهی به روز انتخابات ، نظرسنجی ها رای دهندگان را زیر میکروسکوپ قرار داده و داده های نظرسنجی های تلفنی و روند رای گیری گذشته را تجزیه و تحلیل کردند تا نتایج احتمالی را تعیین کنند. تا عصر سه شنبه ، همانطور که نتایج از پیش بینی ها انحراف داشت ، نوبت به نظرسنجی ها می رسید در زیر میکروسکوپ.

روش های جایگزینی برای ارزیابی احساسات وجود دارد. برخی از کارشناسان فن آوری می گویند هوش مصنوعی ، که به طور فزاینده ای توسط شرکت ها برای ارزیابی احساسات مشتری استفاده می شود ، می تواند نوید شناخت بهتر رای دهندگان را بدهد.

اورن اتزیونی ، مدیر اجرایی موسسه آلن برای هوش مصنوعی ، یک سازمان غیرانتفاعی گفت: “من نظرسنجی ها را اخراج نمی کنم ، اما آنها را راهنمایی می کنم که سعی کنند از مهارت های یادگیری ماشین ، داده کاوی و هوش مصنوعی بیشتر استفاده کنند تا پیش بینی های بهتری داشته باشند.” مرکز تحقیقات در سیاتل.

با ادامه شمارش آرا ، هنوز میزان خطای رای گیری امسال مشخص نیست. اما نظرسنجی ها به طور کلی دستاوردهای روشن دموکرات ها را پیش بینی می کردند ، نه تغییر مکان ها.

هیدی مسر ، رئیس کلکسیون مستقر در نیویورک گفت ، هیچ شخص یا الگوریتمی نمی تواند رفتار انسان را به طور دقیق پیش بینی کند.[i]، که هوش مصنوعی و فن آوری های پیش بینی را برای تیم های فروش ارائه می دهد. اما مسئله نظرسنجی های سنتی این است که نامگذاری هایی که نظرسنجی ها استفاده می کنند براساس طبقه بندی ها و میانگین های تاریخی است.

نظرسنجی ها باید منبع داده ای را پیدا کنند که رفتار واقعی را به روشی که شرکت های فناوری مانند Amazon.com ثبت می کند ، پیدا کند شرکت

انجام دادن. وی گفت: “الگوریتم آمازون اهمیتی نمی دهد که من یک شخص هستم یا یک سگ ، بلکه فقط می داند که اگر یک دسته بند بخرم ، احتمال دارد که من یک لگن بخرم.”

وی افزود: “جمع آوری رفتار منعکس کننده داده ها بسیار دشوارتر است اما در شناسایی پویا الگوها و همبستگی هایی که پیش بینی های احتمالی را تقویت می کنند ، بی نهایت مفیدتر است.”

چند شرکت هوش مصنوعی از مدل های خود برای پیش بینی انتخابات استفاده کرده اند.

Expert.ai ، یک شرکت نرم افزاری ایتالیایی متخصص در پردازش به زبان طبیعی ، فناوری خود را برای میلیون ها پست اجتماعی در اطراف نامزدها اعمال کرد. سیستم هوش مصنوعی آن ، که تا حدی در مورد انتخابات گذشته آموزش دیده است ، عواملی مانند لحن و احساسات را تجزیه و تحلیل کرده و چگونگی ترجمه به رای را پیش بینی کرده است.

سیستم Expert.ai پیش بینی کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات جو بایدن 50.2٪ آرا popular مردم را به دست آورد و دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوریخواه 47.3٪ آرا را بدست آورد ، که حاشیه 2.9٪ امتیاز را دارد. از بعد از ظهر جمعه ، آقای بایدن 50.5 درصد آرا popular مردمی را در مقایسه با آرا Trump آقای ترامپ 47.8 درصد ، حاشیه 2.7 درصد داشت. (داو جونز و شرکت ، انتشار دهنده وال استریت ژورنال ، مشتری Expert.ai است.)

Unanimous.ai در ماه سپتامبر یک نظرسنجی زنده انجام داده و از 50 شرکت کننده خواسته است پیش بینی کنند چه کسی و با چه حاشیه ای برنده مسابقه ریاست جمهوری در 11 ایالت میدان نبرد است.


عکس:

متفق القول

یک شرکت دیگر ، سان لوئیس اوبیسپو ، Unanimous.ai مستقر در کالیفرنیا ، آنچه را که به عنوان نرم افزار اطلاعاتی swarm شناخته می شود ، می فروشد. از مدل های هوش مصنوعی برای جمع آوری پیش بینی ها و تصمیمات گروهی از افراد مانند سرمایه گذاران پیش بینی قیمت کالاها استفاده می کند.

رئیس اجرایی لوئیس روزنبرگ گفت كه تیم وی با استفاده از این نرم افزار نظرسنجی مستقیمی از 50 نفر را در ماه سپتامبر در ایالات متحده انجام داده و از آنها خواسته است كه پیش بینی كنند چه كسی برنده مسابقه ریاست جمهوری در 11 ایالت میدان نبرد و با چه حاشیه ای است.

از صبح جمعه ، آن نظرسنجی در ماه سپتامبر برنده رای ریاست جمهوری در هشت مسابقه ایالتی نبرد را مطابق با آسوشیتدپرس پیش بینی کرده بود. در مسیر پیش بینی صحیح سه مورد دیگر قرار دارد. این نظرسنجی همچنین به طور کلی پیش بینی می کند کدام یک از مسابقات تنگ تر باشد.

نظرسنجی unanimous.ai به کاربران این امکان را می دهد تا ببینند که سایر شرکت کنندگان در زمان واقعی چه چیزی را انتخاب می کنند و الگوریتم های یادگیری ماشین بر اساس عواملی مانند تغییر پاسخ ، ارزیابی می کنند چه کسی بیشترین اطمینان را در پیش بینی های خود دارد. مطمئن ترین پاسخ ها بیشترین تأثیر را در پاسخ جمع شده نهایی دارند.

“اطلاعات ما 50 رأی دهنده به طور تصادفی انتخاب شده و سپس استفاده از انبوه برای تقویت هوش آنها بود. این 100000 نمونه نظرسنجی نبود ، “دکتر روزنبرگ گفت. “بارها و بارها ، ما می بینیم که می توانیم از نظرسنجی های بسیار بزرگ بهتر عمل کنیم.”

اما همه نظرسنجی های هوش مصنوعی آنقدر دقیق نبودند.

پولی ، که توسط شرکت تحقیقاتی بازار مصرف مشتری Advanced Symbolics Inc ساخته شده است ، با موفقیت حدود 20 انتخابات و همه پرسی ، از جمله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش بینی کرد.

ASI پیش بینی کرد که بایدن پیروز شود. با این حال ، وی باعث شد فلوریدا را بگیرد و رای 372 رای مخالف 166 را به دست آورد. AP خواستار فلوریدا برای آقای ترامپ است و آرا elect انتخاباتی AP تا کنون بسیار نزدیکتر است ، اما آنها آقای Biden را رهبری می کنند.

کنتون وایت ، یکی از بنیانگذاران ASI و دانشمند ارشد شرکت ، گفت: “ما این اشتباه را متوجه شدیم.”

برای پیش بینی انتخابات ، ASI از یادگیری ماشینی برای ردیابی و تجزیه و تحلیل موضوعات مربوط به انتخابات که در سایت های مهم رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک بحث شده استفاده می کند. شرکت

و توییتر شرکت

این شرکت داده های عمومی را از سایت ها جمع آوری می کند تا نمونه ای از کاربران را نشان دهد که نماینده جمعیت ایالات متحده هستند.

پولی همچنین از داده های مربوط به انتخابات گذشته بهره می برد و بررسی می کند که پست های افراد در گذشته با آرا previous قبلی چه تطابقی داشته و پیش بینی می کند که یک جمعیت در انتخابات آینده از چه راهی عبور کند. به عنوان مثال ، ممکن است مشاهده شود که افرادی در انتخابات گذشته که در مورد بازگرداندن شغل به آمریکا صحبت می کردند از جمهوری خواهان و کسانی که در مورد گرم شدن کره زمین صحبت می کردند از دموکرات گرایش داشتند.

ارین کلی ، بنیانگذار و مدیر اجرایی ASI ، می گوید استفاده از هوش مصنوعی برای پیش بینی انتخابات هنوز یک عمل نسبتاً جوان است. و یکی از نقاط قوت هوش مصنوعی این است که مدل ها می توانند یاد بگیرند و با گذشت زمان بهتر می شوند.

وی گفت ، از نظر پولی ، انتخابات امسال “یک تجربه یادگیری است.”

بنویسید برای جارد شورای در [email protected] و جان مک کورمیک در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8