هدف از فروش رقبا در میان بیماری همه گیر است

شرکت تارگت گفت که فروش در سه ماهه اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است ، زیرا تقاضا برای کالاهای خانگی و لوازم دفتری خانگی در طی همه گیر شدن رشد می کند ، در حالی که خرید به صورت آنلاین تغییر می کند.

فروش قابل مقایسه ، آنهایی که از فروشگاه ها یا کانال های دیجیتال حداقل 12 ماه فعالیت می کنند ، در سه ماهه منتهی به 31 اکتبر 20.7٪ افزایش یافته است ، زیرا خریداران بیشتری به فروشگاه ها مراجعه می کنند و در هر بازدید بیشتر هزینه می کنند و فروش آنلاین افزایش می یابد. به گفته این شرکت ، فروش قابل مقایسه دیجیتال طی سه ماهه گذشته بیش از دو برابر رشد کرده است.

را هدف قرار …