ناظر آژانس آمریکایی که با وام مناقشه برانگیز کداک دست به گریبان بود هیچ اشتباهی نمی داند

بر اساس یک نسخه از ارزیابی بررسی شده توسط وال استریت ژورنال ، یک آژانس ناظر دولتی در روند ایجاد وام متوقف شده ایالات متحده به شرکت Eastman Kodak برای تولید مواد مخدر برای پاسخ Covid-19 ، هیچ گونه تخلفی پیدا نکرد.

بازرس کل آژانس عامل این معامله ، شرکت بین المللی توسعه بین المللی ایالات متحده ، ارزیابی خود را هفته گذشته به سناتور الیزابت وارن (D. ، ماساچوست) ارائه داد ، که پس از غول یک بار عکس درخواست تحقیقات کرده بود در ژوئیه 765 میلیون دلار وام بالقوه دولتی به دست آورد.

در پاسخ خود ، بازرس کل DFC ، آنتونی زاکل ، گفت که او هیچ مدرکی مبنی بر اینکه هر یک از کارکنان آژانس در طرح مناقشه داشته باشد ، پیدا نکرد و همچنین “هیچ مدرکی از سوduc رفتار مقامات DFC” پیدا نکرد.

این بازبینی به دنبال یک دوره مهم برای DFC انجام شد ، که رئیس جمهور ترامپ این اختیار را داشت تا از Covid-19 تحت قانون تولید دفاع حمایت کند. این آژانس که در دوره دولت ترامپ اصلاح می شود ، معمولاً بر بودجه پروژه های کشورهای در حال توسعه تمرکز دارد و توسط آدام بوهلر ، یک متخصص مراقبت های بهداشتی که قبلاً هم اتاقی داماد رئیس جمهور ، جارد کوشنر بود ، اداره می شود.

همانطور که پیتر ناوارو ، مشاور کاخ سفید ، و پیشگام معامله ، گفت ، طرح کداک به سرعت جمع شد – “در زمان ترامپ”.