مسیریاب و ضد سرقت خودرو – خرید انواع جی پی اس و ردیاب ماشین

ما با استفاده از تکنولوژِی UHF و ردیابی GPS ، دستگاه هایی که ردیاب خودرو همگام دارند به مکانیابی و بازیابیشان میپردازیم. ردیاب آهنربایی خودرو طیف وسیعی راه برای محافظت از وسیله نقلیه در صورت سرقت ارائه میدهد و ما با افتخار می گوییم که بسیاری از وسایل نقلیه به سرقت رفته ، مجهز به ردیاب خودرو گروه مهندسی همگام (اجاره ردیاب) به صاحب خود بازگشته و اکثر یافته شدگان در طی 24 ساعت ابتدایی سرقت بود. تراشه های GNSS به ردیاب های GPS وسایل نقلیه اجازه می دهند تا سیگنال هایی را از دیگر سیستم های ماهواره ای مانند GLONASS و Galileo جمع کنند که باعث افزایش دقت مکان ارائه شده می شود.

بله، دستگاه های ردیاب خودرو (Tracker) یک باتری درخود دارد. خواه فرزند نوجوان شما باشد یا پدر بزرگ تر ، با آرامش خاطر خواهید دانست که آنها با مسئولیت پذیری رانندگی می کنند و با کمک دستگاه ردیاب خودرو متوجه می شوید که در مناطق امن شهر اقامت دارند یا در ماکنی هستند که در حال حاضر نباید باشند . ردیاب این امکان را به شما میدهد که هر جای دنیا که باشید از مو قعیت خودرو خود مطلع شوید . اگر می خواهید مطمئن شوید که اتومبیل شما به طور دقیق و قدرتمند ردیابی می شود، به بهترین ردیاب GPS برای خودرو نیاز خواهید داشت.

بعنوان جایگزین ، اطلاعات ورودی دستگاه ردیاب از طریق درگاه GSM / GPRS شبکه تلفن همراه می تواند به طور مستقیم برای انتقال اطلاعات به یک کامپیوتر مرکزی اقدام نمایند. معمولا یک ردیاب (GPS Tracker) به سه دسته تقسیم می شود ، هرچند بسیاری از تلفن های هوشمند مجهز به سیستم جی پی اس (Location) می توانند در هر یک از این حالات با توجه به برنامه های تلفن همراه نصب شده کار %link1% کنند. برای شرح عملکرد این دستگاهها به زبان ساده باید بگویم که، آنها در هر لحظه اطلاعاتی را از طریق ماهواره دریافت می کنند و این اطلاعات را به کمک سیمکارت داخل دستگاه به سرور منتقل می کنند.

هر چند که اطلاعات دزدها در این موارد تقریبا کامل است! شکل ظاهری و ویژگی های این ردیاب سبب شده تا در هر جایی از وسیله نقلیه ی شما قابل نصب باشد . خلاصه با این اوضاع من که خیلی لاکچری شدم حواست به من باشه. در هنگام خرید ردیاب شخصی ارزان و همچنین ردیاب وسایل شخصی به ویژگیها و مزیتهای فوق توجه نمایید تا بتوانید بهترینها را انتخاب و خریداری کنید. با استفاده از این تکنولوژی به جای 24 ماهواره GPS ، ردیاب شما قادر خواهد بود به بیش از 80 ماهواره در مدار متصل شود تا موقعیت وسیله نقلیه خود را با ضریب خطای بسیار کم محاسبه کند.