مرگ تونی هسیه زاپوس: مارپیچی از الکل ، مواد مخدر و رفتار شدید

حدود دو هفته قبل از تونی هسیه ، بنیانگذار Zappos.com Inc ، در اثر آتش سوزی در خانه در ماه نوامبر درگذشت ، یکی از نزدیکترین دوستان وی در لاس وگاس تماس تلفنی گرفت.

تماس گیرنده به فیلیپ پلاستینا ، بنیانگذار یک گروه موسیقی رقص الکترونیکی که در دهه های گذشته اغلب در مهمانی ها و رویدادهای زنده یاد آقای هسیه اجرا می کرد ، گفت: “تونی در مشکل است.”

از آنجا که اوایل سال جاری مدیر فنآوری ستایش شده از لاس وگاس به پارک سیتی ، یوتا نقل مکان کرد ، آقای پلاستینا آقای Hsieh را ندیده بود. تماس گیرنده از آقای پلاستینا خواست که بلافاصله به پارک سیتی برود ، امیدوار است که بتواند آقای هسیه را از آنچه تمایل به گریز از جمله افزایش سو drug مصرف مواد مخدر و الکل توصیف می کند ، بیرون بکشد.

آقای پلاستینا گفت که وی به دو شماره تلفنی که برای آقای هسیه داشت پیام کوتاه داد و چندین ایمیل ارسال کرد اما پاسخی دریافت نکرد. آقای پلاستینا هرگز به دوست خود نرسید.

آقای هسیه ، 46 ساله ، در تاریخ 27 نوامبر ، 9 روز پس از دعوت آتش نشانان به خانه ای در نیو لندن ، کان ، که در آن اقامت داشت ، درگذشت. بازرس پزشکی کانکتیکت حکم این تصادف را صادر کرده است. سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت آتش سوزی است.