لیست قیمت ردیاب خودرو و شخصی (سال 1400 و 2021)

به هر حال اگر شما با همسایگانتان روابط نزدیکی دارید و مغازه دار محلتان را میشناسید، مطلع کردن آنها در گرفتن اخطار پیش هنگام، در صورت سرگردان دیده شدن فرد در جامعه محلی میتواند حیاتی باشد. داشتن این وسیله امنیت بسیار زیادی خواهد داشت، زیرا می دانید که محل این دستگاه می تواند در هر زمانی مورد نظارت شما قرار گیرد.

حال شما می توانید این دستگاه را در هر جایی که مورد نظرتان می باشد وصل کنید و دیگر نگران گم شدن آن نباشید. جی پی اس های شخصی میتونند از 48 ساعت تا 3 ماه شارژ نگه دارن، بستگی به توان باطری داخلی داره، شما اگه ردیابی رو تهیه بکنید که باطری قوی داشته باشه میتونید انتظار داشته باشید که مدت زیادی براتون شارژ دهی داشته باشه. بابت همه چیز ممنونم و به امید خرید های بعدی. با در نظر گرفتن همه اینها از روی تجربه و تعاملی که با مشتریان خود داشته ایم ما متقاعد شده ایم که ردیاب زوال عقل یا همان ردیاب شخصی مخفی، حیاتی ترین وسیله در اطمینان بیشتر از ایمنی یک فرد مبتلا به زوال عقل است.

شما نه تنها در یک موقعیت اورژانسی، میتوانید ببینید آنها در کجا هستند، همچنین میتوانید یک محدوده امن تعریف کنید تا در زمانیکه فرد از آن منطقه خارج یا به آن وارد میشود یک پیام آنی دریافت کنید. دوباره اینکه هیچ عملکردی به تنهایی نمیتواند اطمینان کاملی از ایمن بودن یک فرد مبتلا به زوال عقل بدهد و هر موقعیتی برای یک شخص و خانواده او منحصر بفرد است. که دیگران فکر کنند شخص به کمک دیگران نیاز دارد. این جی پی اس کوچک به سادگی در زیر خودرو نصب شده و وزن بسیار کمی دارد. نحوه کارکرد جی پی اس به این صورت است که: گیرنده GPS اطلاعات را از طریق ماهوارههای موجود در مدارهای زمین دریافت کرده و موقعیت مکانی را مشخص میکند.

این را نیز در نظر بگیرید که شما از شرکت تولید کننده خرید میکنید و بدون هیچ واسطه ای گارانتی و خدمات پس از فروش را دریافت میکنید پس میتوانید به راحتی خرید خود را با کمک کارشناسان ما انجام دهید. درج شماره تماس مطمئنا پیشنهاد میشود، اگرچه این کارت از عملکرد سرگردانی جلوگیری نخواهد کرد ولی بدین معنا خواهد بود که اگر آنها مسیر خود را گم کنند و یک غریبه آنها را پیدا کند، آنها قادر خواهند بود تا عملکرد مناسبی برای کمک به بازگشت او انجام دهند. AirTag های اپل از شبکه Find My برای یافتن موارد گم شده استفاده می کنند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش ردیاب شخصی در کرج وب سایت خود باشید.