لیست به روز قیمت آیفون در بازار ایران

زیرا برنامهها را همیشه با آخرین بروزرسانیها که البته مشکلات آنها رفع شده است بروز نگه میدارد. مشکل بروزرسانی از زمان راه اندازی iOS 11 و با پشتیبانی آن نیز رفع شده است. البته این سیاست فقط از جهت پیشرو بودن در فناوری نیست و اپل با این سیاست سعی در درآمدزایی بیشتر دارد. در صورت وجود چنین مشکلاتی راههای اندکی وجود دارد. من سایهی زرد/سبز رنگ ثبت شده در عکس سلفی گلکسی S21 اولترا دوست ندارم و تهرنگهای پیکسل و آیفون در این بخش را گوشی آیفون در حد ۵ میلیون ترجیح میدهم. در رنگ بندی این سری گوشی هوشمند از رنگ آبی تیره نیز استفاده شده است که جذابیت بیشتری را به این گوشی داده است.

مزایای استفاده از این روش این است که دقت بالایی در صافی و مسطح بودن صفحه لمینت و ال سی دی موبایل دارد و ایمنی بالایی را تضمین می کند. هزینه تعمیر و تعویض گلس ال سی دی ایفون به مراتب بسیار پایین تر از هزینه تعویض ال سی دی و تاچ گوشی آیفون است. برای تعویض گلس ال سی دی ایفون باید ابتدا بررسی شود که تاچ و ال سی دی گوشی سالم است یا گوشی آیفون ایت پلاس نه.

در ادامه جهت بهروزرسانی تمامی اپلیکیشنهای خود، باید گزینه “Update All” را لمس کنید. در اغلب موارد این مشکل ناشی از عملکرد ضعیف باتری است، اما در برخی موارد دیگر مشکل مورد نظر میتواند نرم افزاری یا سخت افزاری و مرتبط با اجزای دیگر آیفون باشد که باید با عیب یابی دقیق آن را مشخص و تعمیرات گوشی آیفون را انجام داد. همچنین اپل بالاترین مجوز مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را برای این مدل گرفته است و با گرفتن گواهی IP68 گوشی ۱۳ پرو تا 30 دقیقه در عمق 6 متری دوام میآورد.

به علاوه با این روش همچنان می توانید از ال سی دی اورجینال گوشی خود را استفاده کنید. این تلفن هوشمند با سایز 6.5 اینچی مجهز به پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MT6589 است که از لحاظ بازدهی، فرکانس پردازنده و بهینه سازی مصرف انرژی و باتری در وضعیت بسیار مناسبتری نسبت به مدل 2019 خود یعنی آیفون طرح اصلی و آندروید ۹ آخرین ورژن قرار دارد. آیفون 13mini با ظرفیت ۲۴۰۶ میلیآمپر ساعت نسبت به نسل قبل دارای کمترین تغییر است. از نظر شرکت اپل، محصول ریفربیش هیچگونه تفاوتی با سایر محصولات این برند ندارد. یک رویداد به یاد ماندنی در این زمینه برگزاری نمایشگاه سالیانه اپل در تاریخ اردیبهشت یا خرداد ماه سال ۱۳۷۱ در هتل لاله و ۱۳۷۲ در هتل هما بود که دیگر تکرار نشد و در آن محصولات اپل به نمایش عموم گذاشته شد.