قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609

ماشین اصلاح جیمی جی ام-805 یک ماشین اصلاح کامل و قدرتمند است که هم در منزل و هم در آرایشگاه ها قابل استفاده است. ریش تراش جیمی دارای 4 شانه در سایزهای مختلف می باشد قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609 تا بتوانید مطابق میل خود اصلاحی کامل و بی نقص انجام دهید.

معرفی برند جیمی قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609

Yiwu Gemei Electric Appliance Co. یک تولید کننده لوازم شخصی جیمی است که در ایوو، چین واقع شده است. این شرکت بیش از 15 سال سابقه در این صنعت دارد که به دلیل کیفیت بالای قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609 محصولاتش مورد تایید استاندارد CE اروپا قرار گرفته است و همچنین محصولات این برند معتبر به تمام نقاط دنیا از جمله صادر می شود. هند، اروپا، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا در ایران با نام GEMEI با گارانتی 24 ماهه آرا الکتریک قابل ارائه می باشد.
همچنین یک اهرم در کناره این دستگاه اصلاح مربا برای تنظیم تیغه تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان تغییرات دلخواه را در اندازه برش اعمال کرد. GM-805 هم با اتصال برق مستقیم خرید ماشین اصلاح جیمی 6609 و هم به صورت بی سیم قابل استفاده است. تنها با یک ساعت شارژ GM-805، دستگاه به طور کامل شارژ می شود و می تواند تا دو ساعت دوام بیاورد. روغن تیغه مخصوصی برای نظافت و نگهداری دستگاه در نظر گرفته شده است تا علاوه بر داشتن دستگاه اصلاح دقیق و تیغه های تیز، عمر مفید دستگاه را نیز افزایش دهد.
ریش تراش «جیمی» مدل «GM-609» دستگاهی برای اصلاح سر و صورت با اهرم تنظیم کننده طول اصلاح و باتری قابل شارژ است. سر ریش تراش به شکل یک موبر است که از دو تیغه فلزی قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609 تشکیل شده است که روی هم می لغزند. فاصله بین دو تیغه طول اصلاح را تعیین می کند. برای تغییر این فاصله یک اهرم چرخشی پشت تیغه قرار می گیرد که طول اصلاح را از 0.5 به 2.5 میلی متر تغییر می دهد.

بهترین ماشین اصلاح جیمی 6609

از آنجایی که این ریش تراش برای اصلاح مو نیز می باشد، سایزهای بالای 2.5 میلی متر مورد نیاز است. برای این کار می توانید از یکی از 5 شانه ارائه شده به همراه دستگاه استفاده کنید. این شانه ها با کشویی روی تیغه نصب می شوند. طول شانه های تراشیده شده قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609 به ترتیب 4، 8، 12، 16 و 20 میلی متر است. ماشین ریش تراش با یک باتری قابل شارژ تغذیه می شود. مدت زمان شارژ کامل باتری 8 ساعت و مدت زمان شارژ 30 دقیقه است.
ریش تراش GM 6039 GEMEI یکی از ریش تراش های حرفه ای جیمی مورد تایید استاندارد CE اروپا می باشد.این ماشین اصلاح مجهز به باتری قابل شارژ می باشد تا بتوان از آن به صورت بی سیم استفاده کرد. خوشبختانه، در صورت از بین رفتن باتری، برخلاف برخی از ریش تراش ها، می توانید با اتصال دستگاه به منبع تغذیه نیز اصلاح کنید. تیغه های این ماشین اصلاح از تیتانیوم ضد زنگ ساخته شده است که به دلیل کارایی بالا موها قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609 را گرفته و اصلاح دقیق و سریعی را برای شما فراهم می کند. همچنین برای اصلاح موهای بلندتر باید از یکی از شانه های اصلاح ارائه شده استفاده کنید. همانطور که گفتیم باتری این دستگاه قابل شارژ است بنابراین با 4 ساعت شارژ می توان به مدت یک ساعت از آن به صورت بی سیم استفاده کرد.

نقاط قوت

طراحی ارگونومیک
بدون لغزش
مشخصات محصول
تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
جنس تیغه: فولاد ضد زنگ
می توان آن را با عدد صفر تغییر داد:
خط زن: بله
منبع تغذیه: برق خانگی (سیمی)

ماشین اصلاح شارژی 6609

یکی از ویژگی های این محصول جدید برند جیمی، قرار دادن اهرم تنظیم به صورت واشر بر روی بدنه دستگاه برای کنترل بیشتر است، ناگفته نماند که تیغه تریمر دستگاه همیشه در بهترین حالت قرار می گیرد. حالت کار پس از اصلاح تکه های مو را با برس تمیز کنید و تیغه را چرب کنید داخل جعبه برس مو و روغن وجود دارد. همچنین این محصول علاوه بر طراحی ظریف و ساده، وزن ایده آلی نیز دارد و در نتیجه از خستگی دست جلوگیری می کند.
ماشین اصلاح سر و صورت جیمی جی ام-6009 یک ماشین اصلاح زنانه است و علاوه بر اینکه یک ماشین اصلاح زنانه است، می تواند موها و صورت را نزدیک به صفر کند. ماشین اصلاح جیمی 6609 در بسته بندی این محصول 4 شانه کوتاه با سایزهای 3، 6، 9، 12 وجود دارد که به شما کمک می کند تا اصلاح سایز دلخواه را داشته باشید. به علاوه قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609 این بسته شامل 4 شانه، یک شانه مو، یک برس تمیزکننده و یک قوطی کوچک روغن برای تعمیر دستگاه می باشد. گفتنی است یکی از مزیت های این خودرو قابل شارژ بودن آن است.
ریش تراش جیمی GM-800 مورد تایید CE اروپا یکی از بهترین ریش تراش هایی است که به راحتی پوست را صاف و نرم می کند. منبع تغذیه جیمی ریش تراش یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند و کم صدا است که با شارژ 90 دقیقه ای قابل استفاده است.