قیمت تجهیزات دندانپزشکی و لیست آنها

در این قسمت مقصود ما اینه که شما رو با فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان۷۲۴ آشنا کنیم. در پایان این مقاله بهتون توصیه میکنیم که حتما سری به فروشگاه ما بزنید. همچنین دقت کنید که این توزیع کننده (دندان۷۲۴) به شما چه خدمت هایی میرسونه. قیمت تجهیزات دندانپزشکی با توجه به اینکه علم به حد زیادی پیشرفت کرده است، پس نباید تعجبی هم بکنیم که دندانپزشکی اروپا نیز پیشرفت نماید. و در نهایت این پیشرفت به همه ی نقاط جهان من جمله ایران نیز رسیده باشد. در حال حاضر احتمالا برای شما اتفاق افتاده که میرید به یه مغازه به دنبال یه محصول و چیزی که میابید یه نمونه ی جدیده. خب وقتی در وسایل و یا لوازم ساده چنین اتفاقی رخ میدهد، انتظار اون میره که تو لوازم مهم تر نیز تحولاتی مشاهده بشه. نکته و مسئله ای که حائز اهمیته اینه که وقتی شما برای خرید یه محصول میرید. چجوری باید در بین این همه تنوع و تفاوت، بهترین گزینه رو انتخاب کنین. انتخاب کردن بهترین، نیازمنده اینه که شما نیز بهترین و بیشترین اطلاعات رو راجع به اون داشته باشین. خب دندان۷۲۴ دقیقا یک مرکز است که به شما اطلاعات مورد نیاز در مورد تجهیزات دندانپزشکی رو به شما میدهد. شما برای اینکه بهترین نتیجه رو در خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم داشته باشید. نیز بهتر است به دندان۷۲۴ مراجعه نمائید. این فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی به شما کمک میکنه که در کمترین زمان، با راحت ترین روش اطلاعاتی که باید رو به دست بیارید. همچنین شما میتونید خرید محصولاتی که ما عرضه میکنیم رو از این فروشگاه تهیه نمائید. خب در ذیل به بررسی برخی از تجهیزات دندان۷۲۴ میپردازیم. شما متیوانید در شکل ۱ فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی و نیز. در شکل ۲ تجهیزات دندانپزشکی نمونه ای از محصولات را مشاهده نمائید.

  • دانشکده کسب و کار سادر (Sauder)
  • لوازم مصرفی عمومی و درمانی و انواع داروها
  • دانشکده مهندسی
  • Multi-slice computed tomography-MCT توموگرافی کامپیوتری چند مقطعی

کام طب تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند رضایت مشتریان عزیز را جلب کرده و هزاران محصول متنوع و باکیفیت را در اختیار مشتریان در یک بستر راحت و در دسترس قرار بدهد. انواع تجهیزات دندانپزشکی شامل این موارد می باشد: یونیت صندلی دندانپزشکی، کابینت عملیاتی به منظور نگهداری وسایل مختلف، چراغهای عملیاتی دندانپزشکی، تجهیزات تصویربرداری با اشعه ایکس، تجهیزات آب و برق، هندپیس ها، تجهیزات استریلیزاسیون و سیستم های تحویل برای دسترسی آسان به دستگیره ها، سرنگ ها و … هر کدام از وسایل فوق خود دارای انواع گسترده ی می باشند. توجه ویژهای داشته باشند و در طراحی و ساخت آنها نکات مهم و استاندارد ها را در نظر بگیرند و سپس به تولید بهترین نمونه های تجهیزات پزشکی بپردازند. همانگونه که در ساخت تجهیزات دندانپزشکی توجه به استانداردها و بالا بودن کیفیت مهم است برای ساخت هر نوع تجهیزات پزشکی نیز این موارد باید رعایت گردد.

یک کراشوار خوب در اثر مواد دندانپزشکی یا ضدعفونی تغییر رنگ نمیدهد. کراشوارها معمولا از جنس پلاستیکی، چینی و سنگی و… میباشد. آب کراشوار از طریق منبع دخیره آب یا از آب شیر تامین میشود. با پیشرفت تکنولوژی امکان استفاده از آب گرم نیز ممکن شده است. دریل (Dental Drill) به منظور ایجاد حفرههایی در دندان استفاده میشوند. دریل از انواع تجهیزات دندانپزشکی پر استفاده است که در واقع این وسیله ابزاری است که میتواند با سرعت ۲۵۰ هزار دور در دقیقه بچرخد و در عملیاتهای عصب کشی و تراش دادن دندانها استفاده شود. از دیگر انواع تجهیزات دندانپزشکی هستند که به منظور بیحس نمودن دندانها در زیر دهان استفاده میشوند. قالب (Mould) از جمله لوازم پرکاربرد دندانپزشکی است که برای درمان روکش دندان یا محافظ آن به کار گرفته میشوند. این تجهیزات از فریمهای نرم تشکیل شده که میتواند بر روی دهان و دندان قرار گرفته و به عنوان قالب مانند شکل دندان های شما جایگزین آن شوند. آینههای دهان از جمله لوازم متداول برای دندانپزشکی است که با این حال برای درک بهتر وضعیت دندان ها بسیار موثر می باشد.

ترکیب رنگ از عوامل ایجاد کننده حس آرامش و راحتی در بیماران است. سعی کنید از رنگهایی که تعادل را در فضا به وجود میآورند استفاده کنید و از رنگهای خسته کننده دوری کنید. ترکیب رنگ شاد و آرامش بخش میتواند گزینهی خوبی برای مطب باشد. معجره گل و گیاه را در هیچ فضایی فراموش نکنید. سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی مطب دندان پزشکی حتما از آنها استفاده کنید. گلها حس طراوت و صمیمیت را در فضا بالا میبرند و بیمار را خیلی سریع با محیط انس میدهند. میتوانید در بخشهای مختلف از گل و گیاه استفاده کنید .اگر استفاده از گل طبیعی هم ممکن نبود از تصاویر پوسترها استفاده کنید و فضا را سر سبز نشان دهید. استفاده از نور و نورپردازی بسیار ضروری است . بهترین نوری که میتوانید استفاده کنید همان نور طبیعی است که مستقیما وارد فضای مطب میشود. همچنین میتوانید از انواع هالوژنهای سقفی یا لامپهای آویزی استفاده کنید و فضای روشنی را در مطب ایجاد کنید. سالن انتظار از آن دست فضاهایی است که بیمار باید مدتی را در آن به انتظار نوبت خود بنشیند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران دکوراسیون سالن انتظار و به طور کلی نحوه چیدمان مبلمان در هر فضایی میتواند به آن بخش اعتبار ببخشد. مبلمان خود را با نظم و اصول بچینید و در انتخاب آنها دقت کافی داشته باشید. استفاده کردن از مبلمان راحت، سیستم پخش موسیقی، تلویزیون یا صفحه نمایش برای پخش فیلم میتواند موجب ایجاد حس اعتماد و درنتیجه اعتبار بیشتر برای مطب دندانپزشکی شود. تجهیز مطب دندانپزشکی نیاز به تبحر خاصی ندارد. شما میتوانید به آسانی با شرکتهای طراحی و دکوراسیون داخلی تماس بگیرید تا آنها کار فضا سازی را انجام دهند. اما نکته مهم انتخاب و خرید وسایل دندانپزشکی است که باید خودتان به آن بپردازید. سعی کردیم در این مطلب نکات ضروری را به شما یادآوری کنیم تا با دید بهتری اقدام به خرید تجهیزات دندانپزشکی کنید.

19 – برای باز شدن مسیر های یک یونیت، توسط بخشی به نام پنومات، فشار لازم ورودی و خروجی را باز می کند. 20 – فلور باکس ها نیز زیر صندلی بوده و خود از اجزای دیگری تشکیل شده اند. دارد – چند منظوره باقابلیت کنترل صندلی و چراغ وچیپ بلوئر, آب توربین , دوربین داخل دهانی و … هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. 7 روز هفته؛ 24 ساعته پاسخگوی شما در برنامه ی واتساپ هستیم. فروشگاه اینترنتی کالای دندانپزشکی مستر دنتال بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است . “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در مستر دنتال از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . فروشگاه کالای دندانپزشکی مستر دنتال سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. با فروشگاه اینترنتی مستر دنتال، بهترین ها رو انتخاب کن ! مستر دنتال ، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ایران.

مسلما در دندانپزشکی این ابزار را دیده اید. سرعت این وسیله ۲۵۰ دور در دقیقه می باشد. همچنین لازم به نگرانی نمی باشد زیرا قبل از استفاده از این ابزار از بی حسی استفاده می شود. از وسایل مخصوص جراحی که در دندانپزشکی استفاده می شود، الواتور پریوست نامیده می شود. جنس این وسیله ، فلز است و مشابه قلم های ترمیمی می باشد که دارای دو سر است . یک سر آن نوک تیز و یک سر آن پهن است. استفاده از این وسیله در زمانی است که لثه توسط بیستوری برش داده می شود سپس با استفاده از الواتور پریوست می توان لبه های لثه را از روی استخوان جدا کرد. از تجهیزات اندوداتیکس در دندانپزشکی با هدف دقت بالا و صرفه جویی در زمان استفاده می گردد. برند و شرکت های گوناگونی اقدام به تولید این نوع تجهیزات می کنند.. به همین دلیل در هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی باید بر اساس کیفیت و بودجه مورد نظر خود خرید کرده ودقت زیادی کنید.

ابزار ها و تجهیزات کلینیک های دندانپزشکی تجهیزات دندانپزشکی هستند که متخصصان دندانپزشک برای ارائه خدمات دندانپزشکی از آنها استفاده می کنند. این تجهیزات شامل ابزار هایی برای معاینه، درمان، ترمیم و برداشتن دندان ها و ساختار های دهانی اطراف آن هستند. ابزار های استاندارد ابزارهایی هستند که برای معاینه، ترمیم و استخراج دندان ها و ایجاد تغییر در بافت دهان به کار می روند. انواع تجهیزات دندانپزشکی شامل تجهیزاتی همچون، یونیت دندان پزشکی، کاویترو، تابوره، ساکشن ها، آمالگاماتور، لایت کیور، رادیولوژی دندان می شود. یکی از قسمت های مهم یونیت دندانپزشکی صندلی آن است که بیماران در ناحیه دندان و لثه توسط دکتر دندانپزشک درمان میشود. یونیت دندانپزشکی دارای ورودی آب ، هوا و خروجی فاضلاب میباشد که برای ساکشن ها،شیر آب لیوان ، پوآر ، اینسترومنت ها کاویترون و کراشور استفاده میشود. قطعات اصلی یونیت دندانپزشکی شامل چراغ ، ساکشن ، کاسه کراشور ، میز پزشک (تابلت) تابور ها و کمپرسور میباشد. تجهیزات یونیت دندانپزشکی صندلی دندانپزشکی از تکنولوژی سیستم الکتریکی و پنوماتیکی بهره مند میباشد که جهت تسلط پزشک برای جا به جای و عدم تکان و لرزش بیمار و محکم بودن آن طراحی شده است.

رسالت ما در آزادمد، فروشگاه تخصصی مواد و تجهیزات دندانپزشکی، این است که هر آنچه دندانپزشکان عزیز نیاز دارند با بهترین قیمت و کیفیت فراهم کنیم و تجربه خوب خرید اینترنتی مطمئن را برای آنها فراهم کنیم. خط فکری حاکم در آزادمد این است که ریسک خرید بطور کامل بر عهده ما باشد و دندانپزشک بدون کوچکترین ریسکی سفارش خود را ثبت کند. زیرا ما به کیفیت محصولات و خدمات خود اطمینان داریم. ضمانت بازگشت وجه و کالا و گارانتی تجهیزات تنها بخشی از سیاست ریسک زدایی در مجموعه ما است. ما در آزادمد به دغدغه های شما دندنپزشکان عزیز فکر می کنیم. ارتباط مستمر با دندانپزشکان سبب شده است که بطور کامل از دغدغه های حرفه ای یک دندانپزشک مطلع باشیم. همچنین سلامت و زیست دندانپزشکان کشورمان اولویت ما است. چون معتقدیم استفاده از ظرفیت این متخصصان منوط به سلامت آنان است. ما محصولاتی ارائه می کنیم که دارای استانداردهای بالایی هستند و نه تنها ضامن حفظ سلامت دندانپزشکان هستند، بلکه کمک می کنند که درمانی با کیفیت به بیمار ارائه شود.

NSK از زمان شروع به کار خود در سال 1930 روی فناوری برش چرخشی با سرعت بالا تمرکز داشته است. دو مدل از این دستگاهها Vario Surg که یک سیستم جراحی فراصوت به همراه نور و دیگری Surgic XT Plus است که از دستگاه اول هوشمندتر است. بدنهی سدیم پتاسیم این هندپیس سبک، بادوام و بسیار راحت است. نور اپتیک از طریق یک میلهی شیشهای سلولی تامین میشود که با سترونهای مکرر کیفیت خود را از دست نمیدهد. سیستم هد تمیز NSK مشخصهای منحصر به فرد بوده که قسمت داخلی آن در برابری کثیفیهای حاصل از ارگانیسمهای هوازی مقاوم است. اسکیلر فراصوت مدل Caviyton Plus آب را گرم کرده و باعث میشود که بیمار احساس راحتی بیشتری کند. مدل Cavitron Select این تجهیزات دندانپزشکی یک مخزن آب دارد و کاربر میتواند جریان آب را تنظیم کند. دستگاه میکس کپسول ترکیب همگنی را به دست میدهد. یکی از مدلهای این دستگاه تجهیزات دندانپزشکی Rotomix است که در آن پر کردن و خالی کردن کپسولها به سادگی صورت میگیرد و در حین کار صدا نمیکند. تجهیزات لابراتوار دندانپزشکی یک پد لمسی دارای تنظیم پیش فرض 8 تا 10 ثانیه دارد که میتوان آن را به صورت دستی از 1 تا 39 ثانیه تنظیم کرد. دستگاه آپکس یاب در هر شرایطی اندازه گیریهای دقیقی را به دست میدهد و دارای سیگنالهای صوتی و همین طور یک صفحهی نمایش بزرگ است. نگهداری دائم و صحیح از هندپیس برای عملکرد خوب و دوام آن ضروری است. مدل Care 3 Plus C1 از شرکت NSK هندپیس را به صورت اتوماتیک تمیز کرده و روغن کاری میکند.