ظهور پرواز غول پیکر و خالی بین المللی

درس کاملاً واضح است: مهم نیست که موانع ، همیشه افرادی (و باری) هستند که پرواز خواهند کرد.

شرکت های هواپیمایی در ماه دسامبر تعدادی پرواز بین المللی بسیار طولانی را به برنامه های خود اضافه کرده اند که نشانه مقاومت و ضرورت در سفرهای هوایی است. برخی از پروازهای جدید در نتیجه افزایش مسافرتهای تعطیلات و تقاضای بار در شهرهای مهم صورت گرفته است. تعداد زیادی مسافر کم خواهد داشت – 30 یا 40 نفر با هواپیمای جت پهن. خطوط هوایی می گویند ، با بار مناسب بار ، این کافی است تا حداقل در بسیاری از سفرها حتی از بین برود.

این همچنین می تواند به معنای نه ، 12 ، حتی 18 ساعت در یک فضای بسته در وسط بیماری همه گیر باشد ، انتخابی که پروازهای احتمالی بسیاری از آن جلوگیری کرده اند. تهویه قوی و فیلتراسیون هوا در کابین ها خطر انتقال ویروس را کاهش می دهد ، اما از بین نمی برد. حتی با وجود خطرات ، قرنطینه ها و محدودیت ها ، پروازهای بیشتر نشان می دهد که همیشه افرادی که نیاز به رفتن دارند وجود خواهد داشت.

“سرویس هوایی بسیار مهم است. پاتریک کوئیل ، نایب رئیس شبکه بین المللی و اتحاد در یونایتد می گوید ، مردم می خواهند حتی با یک قرنطینه 14 روزه ، حتی با تمام آزمایشات ، سفر کنند و این خطوط حیاتی سفر مهمترین ارتباطات هستند.

طبق گفته های سیریوم ، یک شرکت داده هوانوردی ، تعداد پروازهای مسافری برنامه ریزی شده حداقل 3،400 مایل – نیویورک – لندن 3،451 مایل است – در ماه دسامبر در مقایسه با ماه نوامبر با 23٪ افزایش به 32،317 پرواز در سراسر جهان رسید. برنامه های دسامبر هنوز 70٪ پرواز کمتری نسبت به دسامبر 2019 داشت ، اما تعداد پروازهای برنامه ریزی شده سه برابر کمترین میزان ماه می برای سفرهای بین المللی طولانی مدت بود.

بسیاری از کشورها ورود به شهروندان ، اقامت قانونی یا افرادی را که از سازمانهای دولتی اجازه ویژه می گیرند محدود می کنند. بسیاری از آنها به یک قرنطینه 14 روزه یا آزمایش منفی کوید 19 نیاز دارند. بهتر است شرایط را در وب سایت سفارت آمریکا در یک کشور خاص یا در صفحه اطلاعات سفر وزارت امور خارجه آمریکا بررسی کنید.

شرکت های هواپیمایی می گویند مسافران بین المللی معمولاً برای شهروندان دو تابعیتی و اقامت قانونی ، مقامات دولتی ، مسئولان بهداشتی و اعضای خانواده برای دیدن خویشاوندان در حال مرگ یا شرکت در عروسی یا سایر مجالس در حال پرواز هستند. دیاسپورای جهانی کارگران تقاضای بیشتری برای سفرهای هوایی حتی در همه گیرها ایجاد کرده است.

مارک دروش ، معاون ارشد مدیریت درآمد در هواپیمایی قطر می گوید: “هنوز هم میلیون ها نفر هستند که نتوانسته اند با دوستان و خانواده خود متحد شوند.”

قطر در طی شیوع همه گیر تا حدودی فرصت طلب بوده است ، پروازها را به 30 مقصد حفظ کرده و در واقع چندین شهر جدید از جمله سانفرانسیسکو را به آن اضافه کرده است. روز سه شنبه ، قطر اعلام کرد که پرواز خود را از دوحه به سیاتل در ماه مارس آغاز می کند – یازدهمین شهر این شرکت هواپیمایی در ایالات متحده.

استرالیا سخت ترین الزامات را برای سفر دارد. این امر به یک قرنطینه 14 روزه در تأسیسات تعیین شده توسط دولت احتیاج دارد و پروازهای ورودی محدودیت بار مسافر را بر اساس در دسترس بودن تخت های قرنطینه ای دارند.

کانتاس،

حامل پرچم استرالیا به دلیل محدودیت های دولت ، همه پروازهای بین المللی را به جز به نیوزیلند به حالت تعلیق درآورد. اما یونایتد به یک سفر روزانه بین سانفرانسیسکو و سیدنی ادامه می داد. این تنها شرکت هواپیمایی بوده است که هرگز پرواز بین آمریکا و استرالیا را متوقف نکرده است.

استرالیا شرایط قرنطینه سختی دارد ، اما برخی از مسافران با وجود محدودیت ها ، همچنان به مقاصدی مانند سیدنی سفر می کنند.


عکس:

هولی آدامز / اخبار بلومبرگ

آقای کوایل می گوید ، بر اساس ظرفیت موجود قرنطینه دولت ، هر پرواز یونایتد به حدود 35 تا 40 مسافر محدود می شود. این شرکت هواپیمایی با یک بوئینگ 787 250 نفری در حال پرواز به استرالیا است. باری به شما کمک می کند تا هزینه های زیادی را برای اجرای سفر تأمین کنید و با این وجود ، این چند مسافر برای ارزشمند شدن سفر کافی هستند.

یونایتد پروازهای لس آنجلس – سیدنی را به برنامه خود در پاییز امسال اضافه کرد. همینطور آمریكا و دلتا.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

آیا در دو ماه گذشته پرواز بین المللی طولانی مدت داشته اید؟ حالا میخوای؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

خطوط هوایی سنگاپور،

که علی رغم محدودیت در ورود به سنگاپور ، به سانفرانسیسکو و لس آنجلس پرواز کرده است ، طولانی ترین پرواز جهان را در ماه نوامبر – بدون توقف بین سنگاپور و نیویورک – از سر گرفت.

همچنین روزانه به طور متوسط ​​26 پرواز در هر مسیر بین ایالات متحده و لندن انجام می شود.

هواپیمایی بریتیش ایرویز در حال پرواز به 12 شهر ایالات متحده است که از 22 دسامبر در سال 2019 کمتر است اما با توجه به همه گیری همه گیر هنوز قابل توجه است. و ویرجین آتلانتیک بیش از نیمی از برنامه عادی ماه دسامبر خود را به ایالات متحده می رساند و به بوستون ، نیویورک ، واشنگتن ، آتلانتا ، اورلاندو ، میامی ، لاس وگاس ، لس آنجلس ، سانفرانسیسکو و سیاتل می رسد.

لوفت هانزا،

که به 11 شهر ایالات متحده پرواز می کند ، نیمی از آنچه در گذشته خدمت می کرد ، می گوید هر ماه پروازها را ارزیابی می کند و بر اساس درآمد مورد انتظار بار و مسافر ، هر نوع سوددهی را کاهش می دهد. به پایین آمدن قیمت سوخت کمک می کند. لاری ریان ، مدیر ارشد فروش لوفت هانزا می گوید ، این شرکت هواپیمایی از هواپیماهای کوچکتر برای مسیرهای شلوغ قبلی استفاده می کند ، به عنوان مثال یک هواپیمای کوچک با 509 صندلی را برای هواپیمایی با 279 صندلی تغییر می دهد و گاهی اوقات فقط به جای روزانه فقط دو یا سه روز در هفته پرواز می کند. در ایالات متحده او می گوید تعداد صندلی های کاهش یافته هر هفته با تقاضا مطابقت بیشتری دارد.

او می گوید: “این بسیار ضربه خورده است.”

لوفت هانزا از هواپیماهای دوربرد کوچکتر مانند این ایرباس A340 در مسیرهای ایالات متحده استفاده می کند ، جایی که قبلاً از هواپیماهای نزدیک به دو برابر صندلی استفاده می کرد.


عکس:

الکس کراوس / اخبار بلومبرگ

وی می گوید: بسیاری از مسافران در حال پرواز به سمت خانواده در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا هستند. آقای رایان می گوید: “در حال حاضر آفریقا به طور كلی نقشی عظیم در درآمد طولانی مدت لوفت هانزا ایفا می كند ، كه هرگز در گذشته بازی نمی كرد.”

نیجریه مرزهای خود را برای مدت طولانی بست و سپس از هفته اول ماه دسامبر به چند پرواز در هفته باز شد. آقای رایان می گوید که این باعث هجوم مسافران شرکتی و همچنین نیجریه ای های مقیم ایالات متحده شده است.

یونایتد از شش قطب ایالات متحده در حال پرواز به فرانكفورت است – همان تعداد سال گذشته – و آقای كویل می گوید 70٪ مسافران از آنجا در حال اتصال هستند. قبل از همه گیری ، مسافران می توانستند بدون توقف به شهرهای بیشتری در اروپا و فراتر از آن پرواز کنند. اکنون ، برای رفتن به رم یا پراگ در یونایتد ، آنها باید در فرانکفورت به لوفت هانزا متصل شوند.

مدیران شرکت های هواپیمایی انتظار دارند پروازهای طولانی مدت بین المللی در ژانویه کاهش یابد – برخی از این افزایش ها براساس ترافیک تعطیلات دسامبر است. اما برخی از توسعه ها در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

به عنوان مثال ، یونایتد پروازهای خود را به هند اضافه می کند. با 330 میلیون نفر در ایالات متحده و یک میلیارد در هند ، تعداد كافی با شرایط خاص برای ادامه پرواز وجود دارد. یونایتد از نیوآرک و سانفرانسیسکو به دهلی نو پرواز کرده است و این هفته سفرهایی را از شیکاگو اضافه می کند. همچنین از نیوآرک به بمبئی پرواز می کند و در بهار پروازهای روزانه بین سانفرانسیسکو و بنگلور را اضافه می کند و روزانه پنج سفر بدون توقف بین ایالات متحده و هند انجام می دهد.

با تقاضای زیاد برای فضای بار ، شرکت های هواپیمایی پروازهای فقط بار را نیز اضافه کرده اند. دلتا پروازهای باری را به دوبلین ، مادرید ، میلان و فرانکفورت اضافه کرد و نزدیک به 2000 پرواز چارتر فقط باری را حمل کرده است که شامل داروها ، تجهیزات محافظت شخصی ، غذا و نامه های پستی ایالات متحده است.

بنویسید برای اسکات مک کارتنی در [email protected]

بیشتر از صندلی میانه

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8