‘شیاطین’ ترکیبی از پاتریک دمپسی و توطئه منطقه یورو است. چگونه در CW به سرانجام رسید؟

درام براق “شیاطین” از یک داستان توطئه پیچیده برای بیان برخی موارد در مورد بحران های اقتصادی زندگی واقعی و ماشین آلات مالی جهانی استفاده می کند.

اما “شیاطین” به عنوان یک سریال هفتگی در اولین فصل پخش خود از CW ، نحوه کار کالای تلویزیون های بین المللی در سال وارونه 2020 را نیز نشان می دهد. این یک محصول ایتالیایی است ، به زبان انگلیسی ، در یک بانک در لندن برگزار می شود ، یک ستاره آمریکایی (پاتریک دمپسی ، “Grey’s Anatomy” hunk-dom) و یک بازیگر اروپایی. وقتی همه گیری به فیلمبرداری تلویزیونی پایان داد و برنامه های شبکه را خالی کرد ، “شیاطین” توسط پخش کننده تلویزیونی ایالات متحده معروف تر برای نمایش های ابرقهرمانی و هیجان های بزرگسالان بزرگ مانند “فلش” و “نانسی درو” شناخته شد.

کوین لوی ، رئیس خرید CW ، می گوید: “شیاطین” مبتنی بر پویایی پول و قدرت و چگونگی تصمیم گیری در یک طبقه معاملات می تواند زندگی کسی را در دنیای دور تحت تأثیر قرار دهد. “در عین حال ، آب نبات چشم خوبی دارد.”

عناصری که متناسب با کتاب بازی CW هستند عبارتند از خیانت ، قتل ، شهوت و یک قهرمان داغ رانندگی با فراری. توطئه های مربوط به فروپاشی اقتصادی یونان و زنده ماندن یورو ، با این حال ، اگر Covid نبود ، در شبکه نمی بود.

مارک پدوویتز ، رئیس شبکه و مدیرعامل می گوید: “گاهی اوقات نمایش هایی را ارائه می دهید که دوست دارید متناسب با مارک تجاری نباشد و این یکی از این نمایش هاست.”