ردیاب حیوانات و نکاتی که در مورد آن نمی دانستید! – ایران رهیاب

در انتهای مقاله پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع جی پی اس حیوانات با شماره های اعلام شده در سایت جی پی اس خودرو تماس حاصل فرمایید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با امکانات مختلف جی پی اس به صفحه gps مغناطیسی خودرو مراجعه بفرمایید. این ردیاب بر اساس شبکه GSM/GPRS و GPS ماهوارهای کار میکند، این ردیاب میتواند اهداف مورد نظر را از راه دور با پیامک یا اینترنت موقعیت یابی و کنترل کند، با پیشرفته ترین تکنولوژی GPS و AGPS موقعیت را معین میکند.

جی پی اس همراه کوچک دارای یک باتری با حجم 800 میلیآمپر است و با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن در تولید و ساخت آن، بهراحتی بین 7 تا 10 روز میتوان از دستگاه استفاده کرد. به عبارت بهتر این دستگاه در ردیابی افراد با جی پی اس و تأمین امنیت عزیزان شما بهترین عملکرد ممکن را به نمایش میگذارد. برخی از افراد ترجیح می دهند از جی پی اس شخصی به عنوان ردیاب حیوانات استفاده کنند. برخی افراد در محل زندگی خود از اسب های گران قیمتی نگه داری می کنند. به همین دلیل معمولا از ردیاب GR150 به عنوان جی پی اس برای سگ استفاده می کنند.

ردیاب حیوانات خانگی ردیاب سگ ردیاب گربه ، بخصوص سگ ها عضوی جدید در بسیاری از خانواده های امروزی شده اند و به عنوان یک دوست و همدم برای ما در دنیای جدید به شمار می روند . با خرید ردیاب حیوانات خانگی می توان به بهترین نحو از حیوان خانگی مراقبت کرد.

در خرید ردیاب حیوانات هم مثل سایر وسایل الکترونیکی باید نکات خاصی را رعایت کنیم. علاوه بر امکان ردیابی دقیق، با استفاده از جی پی اس حیوانات GK130 می توانید صدای محیط را هم شنود کنید. با تعریف محدوده امن در صورت خروج حیوان از این محدوده هشداری ارسال می شود. بدین صورت که با استفاده از پنل ردیابی و تنظیمات موجود در آن می توانید به تعریف یک محدوده امن بپردازید. اگر هم اکنون شما صاحب یک حیوان خانگی هستید می دانید که نگهداری و مراقبت از یک موجود زنده هم زیبا و هم نگران کننده و بسیار سخت است و برای آن که به خوبی از عهده ی این مسئولیت برآیید باید اصولی ردیاب ماهواره ای حیوانات را رعایت نمایید.