ردیاب آهنربایی خودرو چگونه نصب میشود؟

ردیاب نقطه زن مدل G907 با داشتن 2 عدد آهنربای قوی این امکان را به شما میدهد که براحتی بتوانید این ردیاب مگنتی قوی را بر روی سطوح فلزی متصل نمایید بدون نیاز به تکنسین و بدون نیاز به سیم کشی یا نصب، تنها کافی است باطری داخلی ردیاب را شارژ کرده سپس با قرار دادن یک عدد سیم کارت در داخل ردیاب بوسیله نرم افزار AIKAGPS موقعیت مکانی وسیله مورد نظر را در نقشه بصورت آنلاین مشاهده نمایید. ردیاب نیروی مورد احتیاج خود را از باطری داخلی دریافت می نماید بنابراین نیاز به هیچگونه سیم کشی وجود ندارد و می توان آن را در هر قسمت از اتومبیل و به صورت کاملا مخفیانه نصب نمود.

یکی از ویژگی های شگفت انگیزی که این ردیاب دارد، قابلیت شنود تا شعاع 5 متر ردیاب است. لازم به ذکر است شنود صدا در ردیاب خودرو با سیمکارت انجام نمیشود. در این میان ردیاب نظامی آهنربایی رایان جی پی اس یکی از بهترین جی پی اس های مورد استفاده برای خودرو موتور کامیون قایق کشتی جت اسکی و …

اگر کمی آینده نگر بوده باشید و روی خودروی خود یک ردیاب نصب کرده باشید، به راحتی و در کمتر از چند دقیقه می توانید محل دقیق اتومبیل خود را پیدا کرده و در صورت نیاز مکان خودرو را به پلیس اعلام کنید. ردیاب مگنتی : یکی از دغدغه های مهمی که دارندگان اشیاء قیمتی یا چمدان ها در مسافرت های داخلی و خارجی دارند بحث دزدیده شدن یا گم شدن آنها می باشد از طرفی برای یک سری افراد مهم است که مرتب از مکان آنها اطلاع داشته باشند یا بدانند در مسیر رسیدن به مقصد درکجا و چه مرحله ای است، شما می توانید با گذاشتن این ردیاب درون چمدان یا دیگر اشیای قیمتی با قراردان یک سیمکارت مانند ایرانسل یا همراه اول در هر کشوری، از مکان دقیق چمدان یا دیگر اشیاء قیمتی خود لحظه به لحظه اطلاع داشته باشید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ آن باشید.

اگر خودروی شما به سرقت رفته باشد، توسط این قابلیت می توانید حرف های سارقین را بشنوید. از دیگر ویژگی های بارز آن حالت استند بای و باتری های قدرتمند ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 می توان اشاره کرد. اگر ردیاب در حالت آنلاین کار کند، باتری آن تا ۷ روز دوام می آورد و سپس شارژش تمام می شود. این مواقعی است که ممکن است بخواهید او را زیر نظر داشته باشید تا بررسی کنید که آیا قوانین و مقررات را رعایت می کند ردیاب آهنربایی در تبریز یا خیر. مطمئنا پس از توضیحات کاملی که داده شد، شما متوجه شده اید که آیا این ردیاب آهنربایی مناسب شما است یا خیر.