ردیاب آهنربایی – خرید ردیاب مغناطیسی ضد آب و مخفی با باطری قدرتمند

این سیستم جدیدترین نوع سیستم های ردیابی می باشد که به تازگی ارائه شده است. این ردیاب های بدون داشتن چراغ می توانند به صورت مخفی کار کنند. مکان یابی بر اساس LBS , GPS به صورت همزمان بدین معنی که در مکان های مسقف که جی پی اس قادر به پاسخویی نیست بر اساس LBS مکان مورد نظر را به ما نشان می دهد. نیروهای انتظامی میتوانند از طریق استفاده ردیاب پلیسی خودرو به جامعه ی خود خدمت کنند.

سایر قابلیت های استفاده از ردیاب های آهنربایی خودرو شامل موارد زیر می باشد. ردیاب آهنربایی چه فرقی با ردیاب شخصی داره؟ چه نوع سیم کارتهایی می توانند بر روی ردیاب آهنربایی خودرو نصب گردد؟ ردیاب مگنتی ( GPS ) که توی ایران بیشتر با اسم ردیاب آهنربایی شناخته میشه یک دستگاه الکتریکی کوچک است که قابلیت ردیابی و موقعیت یابی افراد ، ماشین و هر چیزی رو میده… ردیاب آهن ربایی به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر به عنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته می شود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد.

ردیاب خودرو باید تا حدی تحمل داغ شدگی را داشته باشد، زیرا این ردیاب را معمولا برای دیده، در زیر خودرو نصب می کنند که این امر به خصوص در تابستان بیشتر نمود پیدا می کند و در اثر گرمای کف آسفالت و موتور خودرو، ممکن است ردیاب از کار بیفتد. اگر خودرو شما با وجود دزدگیر دزدیده شود مراحل اعلام سرقت و جستجو برای پیدا کردن خودرو پر دردسر ، زمان بر و هزینه بالایی دارد که این مشکلات در مقابل هزینه خرید ردیاب بسیار ناچیز و همچنین در زمان کوتاه تر شما به وسیله نقلیه خود می رسید.

اگر افسران در این کار گم شوند، ردیابی GPS میتواند به پیدا کردن آنها کمک کند. مثلا در کیف و کوله یا چمدان ، وسایل و ابزار های همراه همچنین در محیط های ثابت هم میشود به کار گرفت. زیرا برخی از این ردیاب ها دارای سیستم ضبط و ارسال صوت نیز هستند و می توانند برای داخل خودرو و یا محیط های دیگری مورد استفاده قرار گیرند. از قابلیتهای نفریاب و ردیاب شخصی میتوان به نگهداری از سالمندان، کودکان و کسانی که نیاز به توجه ویژه دارند، تردد بانوان در شهرهای بزرگ، جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، ردیابی انواع خودرو و جابهجایی کالاهای مهم اشاره کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی تبریز وب سایت خود باشید.