رئیس شما می تواند برنامه های تعطیلات خود را در بیماری همه گیر محدود کند

همزمان با آغاز فصل تعطیلات در میان افزایش Covid-19 در سراسر کشور ، کارفرمایان اقداماتی را برای تشویق کارمندان برای محدود کردن احتمال قرار گرفتن در معرض ویروس و حفاظت از محل کار انجام می دهند. رئیس شما حق دارد از برنامه های تعطیلات شما بداند؟

خط پایین

کارفرمایان در طول همه گیری در مورد آنچه که می توانند در مورد برنامه های تعطیلات شما بپرسند دارای عرض جغرافیایی گسترده هستند. این شامل درخواست از کارگران برای تعهد به جلوگیری از هرگونه رفتار پرخطر است – همانطور که بعضی از شرکتها درست قبل از شکرگذاری انجام دادند – و اخطار کارکنان در برابر هرگونه رفتاری که ناقض دستورالعمل های بهداشت فدرال یا محلی باشد. از نظر ایالت متفاوت است ، اما اگر مسئله حفاظت از ایمنی محل کار باشد ، کارفرمایان همچنین می توانند کارگران را برای کارهایی که در ساعات تعطیل انجام می دهند تنبیه کنند. این امر می تواند شامل مواردی باشد که کارگران در معرض احتمال قرار گرفتن در معرض ویروس قرار نگیرند و پس از سفر شخصی یا پس از شرکت در جشن های بزرگ بدون قرنطینه به محل کار خود بازگردند.

جزئیات

محدودیت هایی که کارفرمایان می توانند در اوقات فراغت کار شما محدود کنند ، براساس ایالت متفاوت است ، اما شرکتها معمولاً در مورد حفاظت از ایمنی محل کار اختیار دارند.

جنیفر مریگان فی ، شریک قانون استخدام در بوستون در Goodwin Procter LLP ، می گوید که کارفرمایان طبق قوانین اداره ایمنی و بهداشت شغلی ملزم به تهیه مکان کار امن هستند. در حالی که شرکت ها نمی توانند بی دلیل به حریم خصوصی یک کارمند حمله کرده و از قبیل عدم مراجعه به بیرون از خانه درخواست هایی ارائه دهند ، آنها می توانند اقدامات غیرمعمول ، اما غیرقانونی را نیز طی بحران سلامت با هدف جلوگیری از انتشار Covid-19 انجام دهند.

به عنوان مثال شرکت ها می توانند کارمندان را ملزم به افشای هرگونه برنامه سفر یا سفرهای اخیر کنند و می توانند توصیه های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده یا دستورالعمل های محلی بهداشت را برای دوره های قرنطینه بعد از سفر اعمال کنند. وی گفت ، برخی از شرکت ها همچنین از کارمندان درخواست می کنند که تعهد کنند که جشن ها را کوچک نگه می دارند ، ماسک می بندند یا حتی ارتباط با افراد خارج از خانه خود را محدود می کنند.