دیده بان می گوید ، IT Snafus سردرگمی را به اتحاد خانواده مهاجران اضافه کرد

یک ناظر داخلی می گوید ، فناوری اطلاعات منسوخ شده در تلاش وزارت امنیت داخلی برای ردیابی خانواده های مهاجر بازداشت شده در مرز ایالات متحده نقش داشته است ، و تعداد خانواده های جدا شده هنوز مشخص نیست.

جوزف کافاری ، بازرس کل DHS ، در گزارشی که روز دوشنبه علنی شد ، گفت: “کمبودهای شناخته شده فناوری اطلاعات” در بخش اجرای قانون آژانس مانع از ردیابی دقیق اعضای خانواده بازداشت شده در طی سیاست “تحمل صفر” دولت ترامپ در سال 2018 شد.

آقای کافاری نوشت: “به دلیل این کمبودهای فناوری اطلاعات ، ما نتوانستیم تعداد کل خانواده های DHS جدا شده در دوره تحمل صفر را تأیید کنیم.” “این شرایط ادامه داشت زیرا [Customs and Border Protection] قبل از اجرای صفر تحمل در ماه مه 2018 ، کمبودهای شناخته شده فناوری اطلاعات خود را از جمله اضافه کردن قابلیت ردیابی جدایی از خانواده برطرف نکرد. “

سیاست دولت ترامپ برای پیگرد قانونی مهاجرانی که به طور غیرقانونی از مرز عبور کرده اند ، هزاران کودک را از پدر و مادر خود در بازداشتگاه ها جدا کرده و منجر به اعتراض بسیاری از طرفداران حقوق بشر شده است. اگرچه قاضی فدرال ظرف چند ماه به دولت دستور داد تا خانواده ها را به هم بپیوندد ، اما مقامات دفتر بازرس کل در وزارت بهداشت و خدمات انسانی سال گذشته گفتند که جمع آوری داده های “غیررسمی” به این معنی است که ممکن است تعداد دقیق جدایی ها هرگز مشخص نباشد.

گزارش كل بازرس DHS كه هفته گذشته به چاد ولف به عنوان سرپرست دبير DHS ارسال شد ، استدلال مي كند كه سيستم هاي منسوخ IT كه به درستي بين بخش ها ادغام نشده اند ، باعث سردرگمي شده است.

آقای کافاری نوشت: “بدون توانایی ردیابی و به اشتراک گذاری داده ها در مورد جدایی و پیوند خانواده ، CBP روش های موقت مختلفی را برای حل محدودیت های سیستم در پیش گرفت ، اما این روش ها منجر به خطاهای گسترده ای شد.”

وی افزود ، این تلاش ها تقریباً به 28000 ساعت کارگر از ماموران گشت مرزی و 1.2 میلیون دلار اضافه کار نیاز داشت. نمایندگان دفتر وی بلافاصله به درخواست های مربوط به نحوه بی اثر بودن سیستم های DHS پاسخ ندادند.

یک مقام DHS برخی از یافته های بازرس کل را مورد اختلاف قرار داد و گفت که این گزارش شامل “طیف کاملی از منابع و روش ها” نیست که توسط DHS ، HHS و وزارت دادگستری برای بررسی تعداد فرزندان مهاجر جدا شده از والدین خود استفاده شده است.

“در نتیجه ، میزان اطمینان بین تلاش برای اتحاد چند وزارتخانه و [Office of Inspector General’s] تجزیه و تحلیل محدود از راه دور قابل مقایسه نبود ، “جیم کراپاکر ، رابط DHS با بازرس کل نوشت.

سخنگوی آژانس از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد. نماینده گمرک و حفاظت از مرز بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

ناظران دولتی قبلاً به دلیل کمبود بودجه ، اختیارات محدود برای افسران ارشد اطلاعات و گردش مالی در بخشهای فناوری اطلاعات ، از سیستم های متلاشی IT فناوری اطلاعات آژانس های فدرال انتقاد می کردند. برای DHS ، بازرس کل در گزارش های قبلی گفت ، چنین نقص هایی می تواند امنیت مرزها را مهار کند و روند هدایت تسکین حوادث را کند کند.

آقای کافاری در گزارشی که روز دوشنبه به صورت عمومی منتشر شد ، نوشت ، اگرچه مقامات DHS برنامه هایی را برای مدرن سازی سیستم های خود طراحی کرده اند ، اما بسیاری از آنها تکمیل نشده اند.

وی افزود: “تا زمانی كه DHS به این موضوعات نپردازد ، برای انجام م missionثر و م operationsثر عملیات مأموریت همچنان با چالش های مهمی روبرو خواهد شد.”

وکلای خانواده های جدا شده در مرز ایالات متحده در سال 2018 در دادخواست ماه گذشته گفتند که آنها هنوز نمی توانند والدین حداقل 545 کودک مهاجر را پیدا کنند.

بنویسید برای دیوید اوبرتی در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8