دانلود رمان به صورت مجازی

” به نام خدا “

دانلود رمان به صورت مجازی

از گذشته تا کنون، خواندن رمان و داستان یکی از فراغت های فرهنگی بشر می باشد که در تمام نقاط دنیا فراگیر است.

به طور تقریبی خواندن رمان در سنین 11 تا 18 سال در نوجوانان بیشترین نرخ آمار را از آن خود کرده است گرچه رمان، مخاطبان بزرگسال هم دارد.

با توجه به علاقه ی عموم مردم به داستان های معاصر و آثار نویسندگان مختلف در گذشته و حال، تهیه ی نسخه های رمان از اساسی ترین و مهم ترین چالش های مخاطبان کتابخوانی است.

در گذشته، عموم مردم می توانستند نسخه های چاپ شده توسط ناشر را از کتاب های مورد نظر خود در کتاب خانه ها و کتابفروشی های سطح شهر و محل زندگی خود تهیه نمایند اما این روش لزوما برای تمامی افراد نبود؛ چراکه وجود یک مکان برای فروش کتاب و حتی چاپ آثار برای تمام نویسندگان و مخاطبانی که خارج از شهر ها زندگی می کردند، تقریبا غیر ممکن بود.

با پیشرفت تکنولوژی و دست یابی بشر به فضای مجازی، معضل بزرگ نویسندگان برای اشتراک گذاری آثار و مشکل مردم برای تهیه ی آن تقریبا حل شده است.
به گونه ای که هم اکنون می توانید در سایت های معتبر کتابخوانی اقدام به خرید و یا خواندن رمان های بیشتر نویسندگان کنید.

” سایت نودهشتیا ” اولین و معتبر ترین بستر برای دانلود رمان و تهیه ی آثار نویسنده ی مورد علاقه ی شما به صورت کاملا ایمن می باشد.

نودهشتیا به منظور راحتی مخاطبان خود، بستر راحتی فراهم کرده است تا خوانندگان و نویسندگان محترم با اطمینان خاطر بتوانند آثار خود را منتشر و یا خریداری نمایند.

البته شما همزمان با تایپ رمان توسط نویسندگان در انجمن بزرگ نودهشتیا می توانید از خواندن آثار ایشان لذت برده و از رمان های رایگان سایت بهره مند شوید. تنها با چند کلیک ساده، رمان مورد نظر شما دانلود و در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

ارائه و معرفی رمان ها و آثار نویسندگان انجمن به صورت روزانه نکته ای قابل توجه درباره ی سایت نودهشتیا است که بستر راحتی برای مخاطبان خود در خصوص کسب اطلاعات راجع به رمان ها فراهم می کند.