خطرات Covid در اتاق شکستن محل کار

وقفه های ناهار برای جیسون آلفونسو به یک کشش تبدیل شده است.

به دلیل بیماری همه گیر ، کارخانه تولید فولاد محل کار وی در پیتسبورگ ، کالیفرنیا ، ظرفیت اتاقهای استراحت را از شش نفر به دو نفر کاهش داده است ، و همیشه ماسک استفاده می کند و کارمندان را تشویق می کند بعد از خوردن غذا ، میزها را با مخلوط سفید پاشش کنند. . بعد از ساعتها گذراندن در یک انبار داخلی ، آرام ترین مکان برای استراحت نیست.

“معمولاً هر بار فقط یک نفر در آنجا حضور دارد. اگر شخص دیگری باشد ، قطعاً 6 فوت از هم دور نمی نشینیم. برای من این همان غذا خوردن توسط خودم است. ” آقای آلفونسو ، که دو عضو خانواده خود را به علت Covid-19 از دست داده است ، می فهمد که چرا اقدامات احتیاطی لازم است.

در محل های کار در سراسر کشور ، اتاق های استراحت با شیوع Covid-19 مرتبط شده اند. آنها غالباً فضاهای داخلی و کوچک هستند که افراد برای معاشرت خود مراقب خود هستند. حتی کسانی که بیشتر مراقب ماسک ها هستند باید آنها را بردارند تا ناهار را شال کنند. این کارگران را در معرض بیماری که در درجه اول از طریق تماس نزدیک به فرد منتقل می شود ، آسیب پذیر می کند.

در کلینیک مایو در روچستر ، مین ، بیش از 900 نفر از کارمندان در نوامبر به ویروس کرونا آلوده شده اند ، می گوید لورا بریهر ، متخصص طب کار در آنجا که به پیگیری شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان و بیماران کمک می کند. هنگامی که ردیاب های تماس مایو شروع به بررسی تعداد زیادی از عفونت ها کردند ، دریافتند که مواجهه با کار بیشتر در اتاق های استراحت و ناهارخوری اتفاق می افتد. (گسترش جامعه در خارج از بیمارستان نیز نقش داشت.)