خرید فروش لپ تاپ و راهنمای تست لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک اروپایی دل Precision M6800 از نظر ابعاد و اندازه جزو لپ تاپ های بزرگ قرار می گیرد، صفحه نمایش 17.3 اینچی لپ تاپ صنعتی دل باعث شده تا هنگام کار کردن تسلط بر محیط کار بیشتر باشد. شرکت معتبر دل DELL مثل همیشه از روند و الگوی انحصاری خود پیروی نموده و بدون توجه به برند لپ تاپ به راحتی می توان تعلقش به شرکت دل را حدس زد. وزن نسبتا زیاد این لپ تاپ کمی دردسرساز است و امکان دارد همه ی کاربران و خریداران با این وزن زیاد 3.8 کیلوگرمی کنار نیایند. خرید فروش لپ تاپ ابعاد لپ تاپ دل 41×27 سانتی متر است و تمامی درگاه های ارتباطی و پورت ها در لبه های لپ تاپ قرار گرفته اند. به سادگی به لپ تاپ استوک دل وصل خواهند شد. جالب است بدانید که در لبه ی روبرویی لپ تاپ خبری از پورت ها نیست و همه ی درگاه های ارتباطی به لبه ی سمت راست و چپ و لبه ی پشتی دستگاه انتقال داده شده اند.

  • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1650 – RTX 2080 with Max-Q Design
  • ظرفیت حافظه 32 RAM گیگابایت
  • پردازنده: Hexa-core 2.6 GHz Intell i7-8850H
  • HP DB1069AU – C

تعویض ویندوز بعد از خرید باعث میشود تا از سرعت واقعی لپ تاپ باخبر شوید. همچنین بعد از ویندوز درایورهای آن را کامل نصب کنید تا از سالم بودن درایورها اطمینان کسب کنید. برخی از مشتریان موقع خرید لپ تاپ استوک پورت و اتصالات بلوتوث و وای فای را چک نمیکنند. خرابی این بخشها که معمولاً بخشهای متصل به برد لپ تاپ شما هستند که در صورت خراب بودن این پخشها و بعدها مشکلات و هزینههای زیادی به بار میآورد. همچنین کار نکردن یکی از پورتهای USB یا درایو نوری، میتواند مشکلات زیادی موقع تعمیر به بار بیاورد و یا اصلاً تعمیر نشود. پس موقع خرید لپ تاپ استوک حتماً تستهای ممکن را انجام دهید تا بهترین خرید را انجام دهید. شارژ دهی باطری لپ تاپهای استوک چقدر است؟ میزان شارژ دهی باطری لپ تاپهای استوک به قدرت پردازنده، اندازه صفحهنمایش، استفاده برای بازی، تدوین و ادیت ویدیو، رندرگیری، مقدار نور صفحهنمایش، سن باطری بستگی دارد و بر مبنای واتساعت اندازهگیری میشود.

  • رم لپ تاپ PC3L
  • نیز نباید از Core i5 کمتر باشد
  • کارت گرافیک: پردازشگر گرافیکی اینتل HD Graphics 520
  • نمایش : ۱۳٫۳ inches1920 x 1080
  • رم: ۸GB – ۱۶GB
  • Weight:2.76 Pounds
  • کیبرد لپتاپ دل
  • لپ تاپ Lenovo Thinkpad P70

بسیاری از افراد نمی دانند که لپ تاپ استوک چیست و چگونه تعیین قیمت می شود؛ به همین دلیل در این نوشتار می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم تا در هنگام خرید، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. چرای خرید لپتاپ استوک بهصرفه است؟ مهمترین مزیت خرید لپتاپ استوک قیمت مناسب آن است. شما با هزینهای در حد نصف یا یک سوم لپ تاپ تازه، میتوانید لپ تاپی استوک با مشخصات مشابه و کیفیت بهتری تهیه نمایید. چرا به کیفیت اشاره کردیم، دلیل آن ساده است. لپ تاپهای تازهای که به بازار ایران وارد میشوند کیفیت پایینتری نسبت به لپ تاپهای ساخته شده برای اروپا و آمریکا دارند. غولهای لپ تاپ سازی مانند Dell, HP, Asus و . تمرکز خود را روی بازارهای اروپا و آمریکا قرار دادهاند. به همین دلیل کیفیت لپ تاپهایی که به اروپا و آمریکا صادر میگردد خیلی بالاتر از کیفیت لپ تاپهایی که به خاورمیانه یا آفریقا صادر میشود. لپ تاپ استوک چیست؟ لپ تاپ های استوک با دست دوم متفاوت هستند و نباید این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرید.

مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری Thinkpad است که دارای کاربرد صنعتی میباشد.که مدل قدیمی این لپ تاپ به علت نقاومت بالا بسیار محبوب است. سری IdeaPad حاصل بررسب های شرکت لنوو بوده و به صورت انحصاری متعلق به این شرکت می باشد. سری IdeaPad بیشتر به عنوان لپ تاپ های خانگی استفاده میشود. لپ تاپ استوک لنوو به دلیل داشتن کیفیت، طول عمر بالای و قیمت مناسب، سایت خرید و فروش لپ تاپ دست دوم از محبوبیت بالایی برخورداریی برخوردار هستند. لپ تاپ استوک HPچگونه لپ تاپ هایی هستند؟ این لپ تاپ ها در شرکت امریکایی اچ پی ساخته میشوند وساختمان مرکزی این شرکت در ایالت کالیفرنیای امریکا است. که این شرکت از مشهورترین تولید کننده های لپ تاپ، پرینتر، تجهیزات شبکه و نرم افزار های مرتبط، در جهان است. اولی با نام HP ادامه فعالیت داد و به تولید کامپیوتر ها و پرینتر ها ادامه داد و شرکت دوم وظیفه تست و بررسی کیفیت محصولات را بر عهده داشت. نام اچ مخفف کلمات Hewlett-Packard، نام موسسین اولیه این شرکت می باشد. لپ تا پ های این شرکت شامل سری های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envy می باشد. واین شرکت دارای فروش بالا میباشد وشهرت زیادی دارد. لپ تاپ گیمینگ HP به عنوان Pavilionدارای سخت افزاری بسیار قدرتمند در بازار موجود است. لپ تاپ HP مدل EliteBook جزو لپ تاپ های صنعتی و ورک استیشن قابل حمل محسوب می شود. این لپ تاپ ها طوری طراحی شده اند که توانایی تحمل شرایط دشوار دارد. سری ProBook جزو لپ تاپ های صنعتی است اما قیمت پایین تری نسبت به EliteBook دار د.

بهترین کارت گرافیک جهان در زمان تألیف این متن Nvidia Geforce RTX 3080 است. لپ تاپ با حافظه SSD بسیار سریعتر بازیها را اجرا میکند و همچنین لود بازیها نیز بسیار سریعتر میشود. در این بخش به سراغ بهترین لپ تاپ ایسوس گیمینگ میرویم و بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس در بازههای قیمتی مختلف را معرفی میکنیم. توجه داشته باشید که تلاش کردهایم تا لیست بهترین لپ تاپ ایسوس گیمینگ از قیمت زیاد به کم باشد ولی ممکن است به دلیل عوامل مختلف ترتیب به هم بخورد. بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس 2021 موجود در لیست همین مدل است و اگر محدودیت بودجه ندارید و لپ تاپی عالی برای بازی کردن از ایسوس میخواهید حتما نگاهی به این لپ تاپ جذاب داشته باشید. این دستگاه از نمایشگری 16 اینچی با رزولوشن QHD و پنل IPS LCD استفاده میکند. این پنل نرخ نوسازی 165 هرتزی دارد و از نوع مات است. کیفیت صفحه نمایش این لپ تاپ واقعا خوب است و رنگها با دقت بسیار خوب و محتوا را شارپی عالی نمایش داده میشود.

این ویژگی باعث میشود انتقال سریع انجام شود. پورت HDMI به شما این امکان را میدهد تا لپ تاپ را به تلویزیون HD وصل کنید. این مینی لپ تاپ با دوربین 1.2 مگا پیکسلی همراه است که بسیار چشمگیر نیست. 768 با IPS است. ویندوز 10 به همراه پردازنده اینتل اتم، آن را به محصولی بسیار سریع و قابل اعتماد تبدیل کرده است. اگرچه حافظه و ویژگیهای آن برای حرفهایها توصیه نمیشود، اما برای دانشجویان ایده آل است. عمر باتری آن در شارژ کامل بالای 11 ساعت است. این وسیله به رنگ خاکستری عمیق عرضه میشود و از نظر زیباییشناسی چندان جذاب نیست. این دستگاه همزمان یک لپ تاپ و تبلت با پردازنده اتمی اینتل است. ویژگی اصلی این لپ تاپ مینی لنوو دوربین دوتایی، دوربین عقب 5 مگا پیکسلی و دوربین جلوی 2 مگا پیکسلی، است. لپ تاپ مینی لنوو مدل Ideapad Miix310 دارای صفحه نمایش خیره کننده IPS و عمر باتری 10 ساعته است.

بهترین مینی لپ تاپ های دنیا کدامند؟ بهترین لپ تاپ کوچک در بازار ایران متعلق به چه برندی است؟ در این مطلب بهترین مینی لپتاپ های 2022 را به شما معرفی میکنیم و مشخصات بهترین لپ تاپ مینی جدید را بررسی میکنیم. همراه این مقاله از پلازا باشید تا با جدیدترین مینی لپ تاپ ها آشنا شوید. این روزها جدیدترین مینی لپ تاپ های موجود در بازار در اندازهها و شکلهای مختلفی عرضه میشوند. از کوچکترین لپ تاپ بازار گرفته تا مدلهای 18 اینچی. بیشتر لپتاپهای بازار با اندازه 13 اینچ و همچنین برخی از لپتاپهای گیمینگ نیز با اندازه 17 اینچ ساخته میشوند، اما در این میان مینی لپتاپها هم هستند که اندازهای بسیار کوچکتر دارند. این لپتاپها به خاطر اندازه کوچکشان بیشتر شبیه به تبلتهای بزرگ با کیبورد هستند. همچنین قیمت لپ تاپ مینی های بازار نیز از مدلهای معمولی کمتر است. ما در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ مینی جدید به معرفی چند نمونه از کوچکترین لپ تاپ بازار پرداختهایم.

مدلهای لپ تاپ دست دوم ارزان میان رده، برای انجام کارهای سبک و روزمره مناسب هستند. اما اگر قصد استفاده از این محصول برای انجام کارهای گرافیکی سنگین، مانند طراحی سه بعدی را دارید، قیمت لپ تاپ hp zbook g3 پیشنهاد میکنیم به سراغ نمونههای با سخت افزار قویتر بروید. همچنین اگر علاقه زیادی به اجرای بازیهای کامپیوتری دارید، خرید لپ تاپ گیمینگ دست دوم میتواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. این گروه شامل دستگاههای سبک و کوچک است که معمولاً نمایشگرهای کوچکتر از 14 اینچ دارند. سختافزار تعبیه شده در این محصول، قدرت بالایی ندارد و بیشتر برای عمر باتری طولانی بهینه شده است. میگردند، مناسب میباشد. قیمت نوت بوک ها کمتر از بقیه مدلها است. برای مشاهده قیمت نوت بوک دل، قیمت نوت بوک ارزان و نوت بوک دست دوم میتوانید از کالاهای موجود در ایسام دیدن فرمائید. سبک، نازک و قابل حمل بودن را با سختافزاری مناسب ترکیب کنید. آنچه به دست خواهید آورد مشابه این دستگاهها خواهد بود. این محصولات معمولا ساخت باکیفیت، توان پردازشی خوب و عمر باتری مناسبی دارند.

  • Lenovo V130
  • قدرت پردازنده ی لپ تاپ
  • کاور تایپ جداگانه به فروش می رسد
  • گرافیک :RTX 3070 MAX-Q 8GB
  • بک لایت کیبورد آبی رنگ
  • امنیت: اثر انگشت خوان

لپ تاپ استوک hp 650g2 از بهترین لپ تاپ های استوک اروپایی گرید A موجود در بازار و از نسل چهار می باشد. لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی اچ پی همواره جزء لپ تاپ های با کیفیت و کاربرپسند بوده اند. لپ تاپ اچ پی 650g2 برای کاربری صنعتی و خانگی در فروشگاه اینترنتی هنارک ارائه می شود. لپ تاپ hp 650g2 کمپانی اچ پی به عنوان یکی از بهترین و ایده آل ترین لپ تاپ های کاری یا اصطلاحا Business Laptop موجود در بازار به شمار می رود. لپ تاپ های رده کاربری صنعتی، به لپ تاپ هایی القا می شود که در طراحی و ساخت آنها زیبایی و ظرافت هیچ معنایی ندارد و بیشتر به استحکام و مقاومت آن ها در برابر ضربات توجه می شود. این لپ تاپ ها ازبدنه ای محکم و خشن برخوردارند که به راحتی توانایی تحمل فشارها و ضربات روزانه که به هنگام جابه جایی و حمل و نقل به آن می شود را دارد.

  1. نوع کاربری
  2. رم: 8 گیگابایت رم
  3. بررسی تست سلامت لپ تاپ استوک
  4. ظرفیت حافظهی رم: 32 گیگابایت

در واقع لپ تاپ استوک، به لپ تاپ هایی گفته می شود که خط تولید آن ها متوقف شده و به فروش نرفته اند. این دسته از لپ تاپ ها معمولا به کشور های خاورمیانه ارسال می شوند. علاوه بر این، لپ تاپ هایی که به هر دلیلی مشتری پس از خرید آن را به فروشگاه برگشت داده است نیز لپ تاپ استوک به حساب می آید. این لپ تاپ ها به دلیل باز شدن بسته بندی، قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g3 دیگر کالای آکبند به حساب نمی آیند و به انبار منتقل شده اند که در نهایت به فروش نمی رسند. لپ تاپ های استوک هیچ ایرادی ندارند و در ساخت آن ها از قطعات با کیفیت استفاده شده است، اما فصل فروش آن ها به پایان رسیده یا در تمام این مدت در انبار محفوظ بوده اند. اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده بالای آن ها می باشد. عموما لپ تاپ ها در دنیای امروز که اینترنت، تکنولوژی و امور دیجیتال جای بزرگی را در زندگی انسان ها اشغال کرده است، نقشی پر رنگ تر از همیشه دارند.