خرید سیر سیاه 1 کیلویی سیرسو (قیمت سیر سیاه) –

سیر سیاه در اصل همان سیر خام تازه است که طی فرایند دشوار تخمیر طی ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای ۶۰ تا ۷۷ درجه و در رطوبت ۸۰ تا ۹۰ درجه نگهداری می شود و در آخر تبدیل به سیر سیاه می شود . جمع بندی تحقیقات نشان می دهد بهترین دما برای تخمیر سیر و تبدیل آن به سیرسیاه دمای ۷۰ درجه سانتی گراد است. ابتدا بهتر است با سیر سیاه بیشتر آشنا شوید تا در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید؛ سیر سیاه دکتر بیز در واقع حالت تخمیر شده و فرآوری شده سیر معمولی می باشد که تحت رطوبت و حرارت معینی قرار گرفته و مزه آن شیرین و به رنگ سیاه تغییر شکل می دهد برخی فکر می کنند سیر سیاه هیچ ارزشی ندارد؛ بهتر است بدانید خواص آن دو برابر سیر معمولی است. همانطور که گفتیم از مهمترین فواید و مزایای استفاده از سیر سیاه تنظیم قند خون و دیابت می باشد که همین موضوع سبب شده تا این محصول به شدت مورد توجه قرار بگیرد و تقاضای آن از طرف افراد دیابتی افزایش چشمگیری پیدا کند، چرا که در گذشته این دارو شناخته شده نبود و نحوه فرآوری آن نیز در بین مردم رواج پیدا نکرده بود اما در حال حاضر با استفاده از روش های خاص سیر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه فرآوری کرده و به سیر سیاه تبدیل می کنند که در طی این فرایند بوی سیر از بین رفته و طعم آن بهتر خواهد شد و از این محصول یعنی سیر سیاه می توانند تا در خوراکی های مختلف از جمله غذا ها استفاده کنند و این موضوع باعث می شود که بیماران و نیازمندان به این ماده غذایی مقوی بتوانند به طور مستمر و پیوسته از آن استفاده کنند و لذت ببرند و به سلامتی گانودرما و سیر سیاه دست پیدا کنند.

این محصول طعمی شیرین دارد و بسیار لذیذ است و بوی تند سیر سفید را ندارد و می توان آن را به راحتی و با لذت فراوان با نان و یا حتی در غذا به عنوان چاشنی استفاده کرد. نمایندگی های فروش دکتر بیز جهت دسترسی آسان متقاضیان و عدم حضور واسطه ها این محصول را از طریق شبکه های اینترنتی ارائه می دهند تا خریداران بتوانند خریدی راحت و مطمئن را داشته باشند. سرطان یکی از بیماری هایی است که همه ساله جان بسیاری را میگیرد.با توجه به تحقیقات و آزمایش هایی که در سال های اخیر در مورد استفاده سیر سیاه شده برخی محققان پیشنهاد کردند که استفاده سیر سیاه به عنوان یک محصول رژیم غذایی برای پیشگیری و درمان سرطان از سرطان معده تا لوسمی بسیار تاثیرگذار بوده است. این ماده غذایی بیشتر و به طور گسترده تر در کشور های آسیایی دیده شده و کشور هایی مانند ژاپن و کره جنوبی از این چاشنی به عنوان چاشنی مورد علاقه شان استفاده می کنند. از خواص سیر سیاه برای درمان و بهبود زود انزالی استفاده میشود.خواص سیر سیاه در ترکیب با سایر گیاهان مانند جوز هندی و میخک برای درمان زود انزالی موثرتر است.

زود انزالی اکتسابی اغلب ناشی از مشکلات روانی (خصوصاً مشکلات رابطهای) یا سایر مشکلات نعوظ مانند اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) است. پس حواسمان باشد که از این سیر قبل از ورزش استفاده کنیم و قبل از خواب و یا زمان استراحت آن را میل نفرمایید. پزشکان طب سنتی آسیای شرقی توصیه می کنند که آن را با شکم خالی میل نمایید اما اگر تمایل به این کار ندارید و یا اول مصرف برای عادت کردن ذائقه خود می توانید آن را همراه با مواد دیگر میل کنید. مصرف روزانه یک حبه درشت سیر سیاه توصیه شده است. از فرآورده های حاصل از سیر درجه یک می توان به سیر سیاه اشاره کرد. ورزشکاران در این شهر می توانند در تهیه شربت های ورزشی خود از ترکیب سیر سیاه شیراز استفاده کنند و از خاصیت انرژی زایی آن بهره مند شوند. شما نیز اگر ساکن این شهر زیبا هستید می توانید با بالاترین کیفیت و تازگی سیر سیاه شیراز را تهیه و استفاده نمایید. سیر سیاه در شیراز طرفداران خاص خود را دارد و با بالاترین کیفیت به فروش می سیر سیاه تبادل نظر رسد. سیر سیاه در شیراز با بالاترین کیفیت و بسته بندی از طریق سایت های معتبر به فروش می رسد.

با کاهش التهاب ، آنتی اکسیدان های موجود در سیر سیاه می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کنند. التهاب نه تنها در روند بهبود و ترمیم زخم بلکه در محافظت از بدن ما از مهاجمان خارجی ، از جمله ویروس ها و باکتری ها نیز نقش اساسی دارد. این سیر که در گذشته در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده و به عنوان دارو مصرف می شد و ما مجبور به وارد کردن آن بودیم، امروزه در استان فارس و به خصوص در شهر شیراز تهیه و تولید می شود. همچنین می توان سیر سیاه در شیراز را در عطاری های سطح شهر نیز به راحتی تهیه کرد. اولین و مهمترین خاصیت این داروی گیاهی ضد سرطان بودن آن است زیرا دارای آنتی اکسیدان های فراوانی می باشد. عقیده بر این است که سروتونین (۵HT) که یک انتقالدهنده عصبی است، مهمترین نقش را در کنترل انزال ایفا میکند. مشاوره با یک متخصص درمان جنسی مجرب به رفع مشکل مردان مبتلا به زود انزالی مادامالعمر یا اکتسابی کمک بسیار زیادی میکند.