خرید ادویه کنتاکی خوش طعم

خرید ادویه کنتاکی 

KFC یا مرغ سوخاری کنتاکی نام یک رستوران زنجیره ای است که در سال 1952 تاسیس شد. توسط سرهنگ هارلند سندرز در کوربن ، کنتاکی ، ایالات متحده آمریکا ، و امروز بیش از سیزده خرید ادویه کنتاکی هزار کلون در بیش از 100 کشور وجود دارد. تقریباً هفتصد و پنجاه هزار نفر در سراسر جهان به طور قانونی یا عادی در رستوران های KFC کار می کنند. مرغ سوخاری پایه اصلی این رستوران ها است.مرغ Kentucky KFC Chicken یک خرید ادویه کنتاکی عطر و طعم شناخته شده و خوشمزه آمریکایی است که می خواهیم با آن دستور پخت این رگ معروف در دنیا را به شما معرفی کنیم.

کالری مرغ در کنتاکی: 388 کالری در هر 100 گرم طرز تهیه مرغ خرید ادویه کنتاکی در کنتاکی با استفاده از روش KFC 1- برای اولین بار اگر تکه های مرغ را سفید نکرده اید ، آنها را بگیرید و سپس مرغ را بشویید. 2- 4 فنجان آب سرد درون قابلمه بریزید و روی شعله زیاد قرار دهید ، سپس بجوشانید. 3- سپس مرغ را در قابلمه می ریزیم و خرید ادویه کنتاکی وقتی مرغ را در آب می اندازیم از ظرف خارج می شود ، منتظر می مانیم تا دوباره بجوشد و با قاشق قابلمه را روی آب قابلمه بر می داریم و از دیگ. 4- کدو تنبل را پوست بگیرید ، آن را بشویید و در قابلمه بریزید ، همه خرید ادویه کنتاکی چیز را با یک حبه سیر بزنید و 1 تکه چوب دارچین را در قابلمه اضافه کنید ، مرغ را نگه دارید.

طرز تهیه پودر کنتاکی رستورانی

20 دقیقه صبر کنید تا مرغ روی حرارت کم پخته شود. 6- به مدت 20 دقیقه بعدی مرغ نیمه پخته خرید ادویه کنتاکی شده را از ماهیتابه خارج کرده و بگذارید تا خنک شود. 7- سپس طرز تهیه پودر کنتاکی رستورانی مرغ را در یک فنجان بریزید و 1 حبه سیر به آن اضافه کنید. 8- سیر را دوباره سفید کنید ، آن را بشویید و روی پارچه ای سرخ کنید و به مرغ اضافه کنید. 9- سپس زعفران را بجوشانید و آب لیمو را به مرغ اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید.

10- کد را با سلفون بپوشانید و آن را به مدت 30 دقیقه در یخچال خرید ادویه کنتاکی همانند اینجا click قرار دهید تا مواد خوب با مرغ ترکیب شده و کاملاً مزه دار شوند. 11 – پودر یا بیسکویت کنتاکی را در یک لیوان بریزید. مقداری آرد در ظرف دیگری بریزید و 2 قطعه را در ظرف دیگری ورز دهید. سپس زعفران جوشانده را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. 12- برس آشپزی خرید ادویه کنتاکی را به روغن آغشته کرده و مرغ خنک شده را از بالا مرتب کنید ، سپس مرغ را در یک کاسه بزرگ قرار دهید.

13 – داخل ماهیتابه روغن بریزید تا مرغ در آن حمل خرید ادویه کنتاکی شود و ظرف را پایین بیاورید تا روغن داغ شود. 14- در حالی که روغن داغ است ، ابتدا مرغ را در آرد کامل تخمک گذاری کنید ، سپس کاملاً با آرد پوشانده می شود ، سپس آنها را در فر قرار دهید. 15- در آخر ، مرغ ها را در پودر یا بیسکویت در کنتاکی بریزید و آنها خرید ادویه کنتاکی را در یک ظرف بریزید و 15-20 دقیقه صبر کنید تا مرغ خوب مرغ خورده شود.

16- بعد از زمان مشخص مرغ را با احتیاط در روغن فوقانی قرار خرید ادویه کنتاکی داده و ظرف را پایین بیاورید. 17- با این شرایط حدود 10 دقیقه طول می کشد تا هر دو طرف مرغ خوب سرخ شود.18- بعد از سرخ كردن ، آنها را از ماهیتابه خارج كرده و مرغ را در دستمال كه روغن آن را جذب می كند قرار دهید تا روغن اضافی مرغ گرفته شود. حالا مرغ را در بشقاب بچینید و با سیب زمینی سرخ کرده تزیین کرده و خرید ادویه کنتاکی سرو کنید.

طرز تهیه مرغ کنتاکی پفکی

روش طبخ مرغ کنتاکی گام به گام روش فوق روش خرید ادویه کنتاکی اصلی پخت مرغ سوخاری است که در واقع روغن زیادی مصرف می کند و روی باسن سرخ طرز تهیه مرغ کنتاکی پفکی می شود . اگر می خواهید مرغ سوخاری را در فر بپزید ، پیشنهاد می کنم از دستور بالا برای پخت فیله حاشیه ای داخل فر استفاده کنید. اما گاهی اوقات در کنتاکی مرغ کبابی خرید ادویه کنتاکی نامیده می شود. به همین دلیل است که سعی می کنیم این روش را در زیر توضیح دهیم. این روش به مواد متنوعی نیاز دارد و روغن کمتری مصرف می کند.

ادویه کنتاکی

1- در مرحله اول طرز پخت مرغ خرید ادویه کنتاکی در کنتاکی با استفاده از فر ، ابتدا مرغ را بشویید و پوست مرغ را بردارید ، سپس تمام قطعات مرغ را در زعفران خیسانده و مرغ را به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید.  فلفل ها ، ساقه ها و سیرها را به قطعات کوچک برش دهید و آنها را با کمی روغن روی حرارت زیاد تفت دهید خرید ادویه کنتاکی تا آب نریزد. بعد از سرخ شدن مواد می توانید در صورت تمایل کمی رب گوجه فرنگی به مخلوط اضافه کنید.وقتی مخلوط مواد مرغ در کنتاکی خوب سرخ شد ، کمی زعفران و آبلیمو اضافه کنید و بعد از حدود 2 دقیقه خرید ادویه کنتاکی مخلوط را روی آتش مخلوط کنید.

5- در مرحله بعدی این روش پخت مرغ در کنتاکی ، مقداری از موادی که سرخ کرده اید را در آب مرغ بپاشید و وقتی آب مرغ را با مواد پر کردید ، آب مرغ و آب مرغ را به هم بدوزید. باید توجه خرید ادویه کنتاکی داشته باشید که بدن مرغ باید از همه جهات یکنواخت و متعادل باشد.بال و ران مرغ را به هم تا کنید. قبل از اینکه مرغ را درون فر قرار دهید ، بهتر است یک ظرف پیرکس در زیر مرغ قرار دهید که کمی آب در آن باشد ، این کار دیگر مرغ را خشک نمی کند.روره خرید ادویه کنتاکی را روشن کرده و مرغ کنتاکی را به مدت 2 ساعت درون فر خرید ادویه کنتاکی قرار دهید