جفت جعبه و بشکه با دکتر جین گودال برای ایجاد مبلمان کودکانه

وقتی که می آید به زیستگاه خود ، برجسته ترین متخصص جهان در مورد چگونگی زندگی شامپانزه ها از زیبایی شناسی دلهره ندارند. دکتر جین گودال در پناهگاه خود در خانه کودکی خود در بورنموث انگلیس می خوابد و از طریق زوم در یک اتاق خواب زیر شیروانی با استخوان برهنه کار می کند: “یک تخت در آن قرار دارد ، دو قفسه کتاب – کاملاً کوچک است.” اما به او فرصت دهید تا از طریق تزئینات منزل بچه ها را در مورد طبیعت هیجان زده کند – همانطور که در همکاری جدید او با Crate و Barrel با نام تجاری Crate and Kids – و اولین متخصص برجسته پزشکی دقیقاً در مورد اینکه کدام حیوانات بهترین بالش را می اندازند نظر می دهد.

وی گفت: “اگر طبیعت را درک نکنیم ، نمی خواهیم از آن محافظت کنیم ، بنابراین بسیار مهم است که کودکان در اسرع وقت با دنیای طبیعی و حیوانات آشنا شوند.”

موسسه جین گودال و Crate و Kids زوجی بعید اما جالب ایجاد می کنند. مجموعه ای از مبلمان و لوازم جانبی کودکان شامل: یک خانه بازی با الگوگیری از اردوگاه پایه دکتر گودال در سال 1960 در گومبه ، تانزانیا. صندلی تزئین شده با لمور که برای آشنایی بچه ها با گونه های در معرض خطر طراحی شده است. و یک بالش مار شکل بر اساس برخورد نزدیک او با یک خزنده. دکتر گودال گفت: “امیدوارم که این همکاری والدین را آموزش دهد و همچنین کودکان را به یادگیری در فضای باز تشویق کند.”

چنین تطابق غیرقابل پیش بینی بین مارک ها و شخصیت های معروف ، معادل بازاریابی از شیرین کاری است. تیم کالکینز ، استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت دانشگاه کلوگ ، دانشگاه نورث وسترن ، گفت: “یک مشارکت غیر منتظره مردم را وادار می کند تا به گونه ای که یک مشارکت معمولی در مورد یک مارک تجاری فکر نمی کنند.” پروفسور کالکینز به جفت شدن اخیر جواهر فروش تیفانی و ستاره پاپ لیدی گاگا اشاره کرد. وی گفت: “این در ابتدا یک همکاری آشکار نبود زیرا تیفانی بسیار پیر و جاافتاده است ، و لیدی گاگا بسیار جوان و پویا و مد روز است.” “واضح است که این اقدامی از سوی تیفانی برای تغییر مکان آن و ایجاد جوان تر و مدرن تر نشان دادن آن بود.”

به همین ترتیب ، به لطف اعتبار طبیعت گرای دکتر گودال ، Crate و Kids “سبز” خود را با این مجموعه از بین می برد. همانطور که آریلا اشتاین هورن ، بنیانگذار شرکت مشاوره استراتژی نیویورک Lioness ، خاطرنشان می کند ، چنین مشارکتی بیشتر در حال منعقد شدن است زیرا آمریکایی ها به طور فزاینده ای به دنبال مکان هایی با آگاهی اجتماعی برای خرید هستند. وی با این حال هشدار می دهد که “اگر یک مارک فقط نامی بر روی محصولات خود بزنند ، خطر ریا شدن دارد.”