تبادل نظر نی نی سایت

این عمل جراحی از طریق برشی در پشت گوش انجام می شود و درصورتیکه نیاز به برش در سطح قدامی لاله گوش نیز باشد،این برش در داخل چین و شکن ها طوری طراحی می شود که قابل مشاهده نخواهد بود. 5.1.1 آیا جای زخم قابل مشاهده خواهد بود؟ آیا می توان گوش های برجسته را به کمک اتوپلاستی درمان کرد؟ 5.1 آیا جراحی گوش در کودکان عوارض جانبی به همراه دارد؟ پزشک می توانند با ایجاد تغییرات جزئی، عیوب گوش از جمله برجستگی را از بین ببرد. قسمتی یا تمام لاله گوش در اثر حادثه یا برداشتن تومور از بین رفته باشد. خوشبختانه در این محل عصب حرکتی یا رگ مهمی وجود ندارد . سپس به کمک مدل های رایانه ای آن ها را در محل صحیح، پیوند می کند. گرم ترین و شادترین احساسی که به کهنسالان دست میدهد از رابطه ای که آنان با نوههای خود دارند به وجود میآید. شاید این سوال اولین دغدغه افرادی باشد که قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارند. دکتر محبی در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شدند و هم اکنون عضو آکادمی جراحان گوش حلق بینی آمریکا میباشند.

جراحی گوش تنها روش جراحی پلاستیک است که هم بر روی بزرگسالان و هم بر روی کودکان انجام میشود. از بابت برگشت پذیری هم نگران نباشید، جراحی گوش برجسته دائمیست. بعد از آن پزشک متخصص گوش ، جراحی های بعدی را شکل دادن نرمی گوش، قرار دادن آن در جایگاه صحیح در سر و رسیدن به نتایج نهایی انجام می دهد. یک یا هر دو گوش دورتر از سر قرار داشته باشند. به همین دلیل انتخاب پزشک متخصص و معاینه کامل پیش از عمل یک امر ضروری است. يك كودك پنج ساله ممكن است شروع به توجه به گوشهاي بزرگ خود در آينه كند و حتی شايد آنها را با ديگران مقايسه كند. در سن 5 سالگی کودکان توانایی درک بهتری از روند بهبودی دارند و میتوانند بپذیرند که مجبورند باند را برای مدت زمان نسبتاً کوتاهی روی سر خود نگه دارند و برای از بین بردن بانداژ تلاش نخواهند کرد.

اما اگر آنها از کنار سر بیرون بزنند، همه نگاهها به سمت گوشها خواهد بود. در سن 5 سالگی، گوشها به 80٪ اندازه نهایی خود رسیدهاند و میتوانید اطمینان داشته باشید که گوشهای کودک شما بیشتر از این رشد نمیکند و هر رشدی که رخ دهد بر نتایج جراحی گوش تأثیر نخواهد گذاشت. وقتی صحبت از ویژگیهای صورت میشود، گوشها معمولاً توجه زیادی را به خود جلب نمیکنند. بزرگسالان پس از انجام عمل گوش، فورا مرخص می شوند اما معمولا در صورت صلاحدید پزشک، کودکان به مدت یک روز در بیمارستان ها بستری می شوند. یک دوره نقاهت بعد عمل جراحی گوش وجود دارد که نیاز دارد کودک کمی به بلوغ رسیده باشد. مدت زمان دوره نقاهت بعد از عمل حدود 7 روز است و در این مدت کودک باید روی گوشهای خود را پانسمان کند و از بانداژ برای دور سرش استفاده کند. در هر کدام از این موارد، جراح می تواند پارگی ایجاد شده را بخیه بزند تا فرد بتواند دوباره از گوشواره استفاده کند. لازم است برای این جراحی حساس ، بهترین جراح زیبایی گوش را انتخاب کنید تا علاوه بر اینکه شنوایی تان را از دست ندهید، مشکلی برای ظاهر گوش تان پیش نیاید.

در سه هفته اول تولد ، لاله گوش در نوزاد بسیار نرم است و می توان توسط قالب های مخصوص گوش نوزاد ، از ایجاد گوش برجسته در او پیشگیری کرد. پیشگیری و درمان برجسته شدن گوش در نوزادی با انجام یکسری دستورالعمل ها در بسیاری از مواقع کارساز است . اگر والدین کودکی هستید که گوشهای بیرون زده دارد، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که: بهترین سن برای جراحی گوش چیست؟ اگرچه خطرات جسمی درمورد گوشهای بیرونزده وجود ندارد، اما کودکانی که این ویژگی را دارند اغلب توسط همسالان و همکلاسیهای خود اذیت میشوند. اغلب به بیماران توصیه میشود، پس از جراحی تا 2 هفته افراد به پشت بخوابند تا به گوشهایشان فشار نیاید، برخی از افرادی که تحت جراحی زیبایی لاله گوش قرار میگیرند ممکن است احساس کنند غضروف به مقدار لازم به سمت عقب کشیده نشده است در اینگونه موارد میتوان یک جراحی کوچک ثانویه برای رضایت بیشتر بیمار انجام داد. بهترین جراح که برای جراحی اصلاح گوش برجسته می شناسم دکتر اکبر بیات است که با ظرافت خاصی این جراحی را انجام می دهند و به همه نکات بالا توجه می کنند . همچنین زمانی است که کودکان اذیت کردن و دست انداختن یکدیگر را شروع میکنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از عمل گوش برجسته در ایران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.