بیماری همه گیر Covid می تواند سفر تجاری را به میزان 36٪ کاهش دهد

حتی اگر واکسن Covid-19 گسترده شود ، سفرهای کاری احتمالاً با شیوع همه گیر تغییر می کند. بودجه سفر کاهش یافته و برخی از جلسات به صورت مجازی باقی خواهند ماند. کنفرانس ها و کنوانسیون ها ممکن است جمع شوند.

اما با چه مقدار؟ این مسئله نه تنها برای شرکت های هواپیمایی و کارمندان آنها بلکه مشتریانشان – مسافران نیز اهمیت دارد. این به این دلیل است که کرایه های بالاتر پرداخت شده توسط مشتریان شرکتی ، در واقع هزینه ارزان قیمت برای مسافران را پرداخت می کند. علاوه بر این ، سفرهای کاری کمتر بدان معناست که شرکت های هواپیمایی پروازهای کمتری را در مسیرهای کاری مانند سفر به نیویورک ، شیکاگو ، لندن و توکیو ترتیب می دهند. این بدان معناست که صندلی های کمتری برای مسافران تفریحی در نظر گرفته شده است.

تخمین تغییرات دائمی در صنعت هواپیمایی از مدیر عاملان شرکت های آمریکایی ، یونایتد و دلتا بوده است که همه می گویند سفر تجاری به طور کامل بر می گردد ، هرچند ممکن است چند سال طول بکشد ، تا ناظرانی مانند بیل گیتس که اخیراً نیمی از کل تجارت را پیشنهاد داده سفر هرگز بر نخواهد گشت.

حدس می زنم ، نگاهی به داده ها نشان می دهد که بین 19 تا 36 درصد از کل سفرهای هوایی ممکن است از بین برود ، بر اساس تجزیه و تحلیل سفر تجاری که من با سه پیشکسوت صنعت هواپیمایی کار کردم.

جی سورنسن ، رئیس IdeaWorks ، یک شرکت مشاوره صنعت هواپیمایی و عضو گروه ما ، می گوید: “خرده فروشی آجر و ملات توسط تجارت الکترونیکی ویران شده است و من فکر می کنم این یک داستان موازی است.” دیگران بن بالدانزا ، مدیر اجرایی سابق هواپیمایی اسپیریت و عضو هیئت مدیره فعلی JetBlue و مدافع مصرف کننده چارلی لئوچا ، رئیس Travellers United ، یک سازمان حمایت از مسافران است.