بهترین نمایش نور تعطیلات؟ Ogling Skyline از عرشه های مشاهده نیویورک

در آغاز در بهار گذشته از شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از اهالی نیویورک با سرعت سریع پل ها و تونل ها به خانه های آخر هفته فرار کردند و آنها را از شهر خارج کرد. سرانجام ساکنان دیگر شهرهای فقیرنشین که به دنبال تأمین اجاره پاپ آپ یا محل قرارگیری روی کاناپه والدین بودند ، این کار را دنبال کردند.

اکنون بسیاری از فرارها بازگشته اند ، اما با نیویورک که در یک قفل جزئی دیگر قرار دارد ، آنها و خانواده هایشان برای گاتهام پیش از همه گیری که پشت سر گذاشتند درد می کشند.

برای بازپس گیری شهر نیویورک در این فصل و مشاهده کلان شهرها که همه آنها مانند یک درخت کریسمس روشن است ، اقوام را جمع کرده و به یک محفظه لوکس در آسمان بروید: یکی از چهار رصدخانه عالی منهتن ، یک نقطه برتری که از آن شهر است پرسونا هرگز تغییر نمی کند. پاییز سال آینده ، پنجمین سکوی مشاهده – با اطمینان Summit نامیده می شود – در خیابان 42 شرقی در طبقه 59 ساختمان One Vanderbilt افتتاح می شود.

جای تعجب نیست که این روزها جمعیت رصدخانه های شهر بسیار کمتر است. مطابق قانون ایالت نیویورک ، آنها 75 درصد ظرفیت را کاهش داده و دارای سیستم های تصفیه هوا با تکنولوژی پیشرفته هستند. آسانسورها همه لمس هستند. ماسک و رزرو اجباری است.

حتی هوراس گریلی ، سردبیر روزنامه آمریکایی مشهور ، ممکن است حکم معروف خود را به “نکن به غرب برو.” و وستچستر یا لانگ آیلند را فراموش کنید. مستقیم برو بالا