امکانات داخلی این کیوسک ها چیست؟

کانکس اداری در کل سازه ای پیش ساخته می باشد که پس از تولید آن در کارخانه به محل حمل شده و در مواردی که امکان حمل نباشد مانند مواقعی که سازه بر روی پشت بام یک ساختمان مرتفع قرار می گیرد با روش اجرا در محل با قطعات پیش ساخته تولید می گردد و با نام های کانکس اداری پیش ساخته ، دفتری یا مدیریتی از آن یاد می شود. همچنین با جایگزینی کلید های چند کاره DLP و GANG می توان در قیمت خرید تجهیزات ساختمان نیز صرفه جویی نمود. صرفه جویی در مصرف انرژی: در خانه ی هوشمند مصرف انرژی نسب به خانه یهای معمولی کمتر است زیرا می توانید مقدار گرما و سرما را به راحتی هوشمند سازی خانه قیمت برنامه ریزی کنید. همین امر، کمک قابل توجهی به صرفه جویی در مصرف انرژی می کند. این حسگر می تواند دود و آتش را تشخیص داده و هشدارهای لازم را ارسال کند. در این بخش، کار را تحویل کارفرما داده و تا مدتی پس از تحویل و پایان پروژه، بررسی نقص یا خرابی در تجهیزات انجام میشود. هر چند هوشمندی خانه ها امروزه تا حدی زیادی نیست ولی در آینده با کمک هوش مصنوعی حتما خانه هایی خواهیم داشت که بسیار هوشمند عمل کرده و بسیاری از کارهای خانه را بدون کوچک ترین دخالتی از جانب انسان انجام می دهند.

کنترل خانه: اتصال تمام وسایل منزل به گوشی هوشمند یک مزیت بزرگ به همراه دارد و آن این است که شما کنترل تمام وسایل خود را در هر جایی و هر زمانی و تنها در یک گوشی یا تبلت یا هر دستگاه دیگری در اختیار دارید. هزینه هوشمند سازی تمام وسایل موجود در منزل و اتصال آن ها به شبکه ی اینترنت می تواند بالا باشد. امکان اتصال این ماشین لباسشویی به اینترنت و کنترل از راه دور آن توسط دستگاه ها و ابزارهایی مانند گوشی هوشمند وجود دارد. از پنجره تا ساعت گرفته و ماشین لباسشویی، اجاق گاز و یخچال فریزر شما همه و همه به اینترنت متصل اند. فرض کنید سر کار هستید با یک دستور می توانید دستور روشن شدن ماشین لباس شویی را بدهید. امروزه تعداد زیادی از پریزهای هوشمند را میتوانید پیدا کنید. در این سیستم، روشنایی خانه از راه دور کنترل می شود. شما از طریق اینترنت و همراه داشتن دستگاهی می توانید تمام این ابزارها را کنترل کنید. همچنین با در اختیار داشتن سنسورهای می توانید گرما و سرمای مناسب و کافی را برای منزل خود تامین کنید.زمانی را در نظر بگیرید که از منزل خارج شده اید و فراموش کرده اید که سیستم گرمایشی خانه ی خود را خاموش کنید، دستور آن را به سیستم می دهید و خاموش می شود یا اینکه سیستم با تشخیص این که کسی در خانه نیست خود دمای خانه را خودکار تنظیم می کند.

البته باید توجه داشته باشید که مفهوم جاروی هوشمند پیش از هرچیز، رباتی کوچک را یادآوری می کند که قادر است به شکل برنامه ریزی شده محیط منزل را جارو نماید. همین ویژگی به آن ها امکان کنترل شدن از راه دور را می دهد. با انتخاب یک گزینه یا ارسال یک پیام صوتی که از فناوری تبدیل صوت به متن استفاده می کند، می توانید لامپ خانه ی خود را از راه دور خاموش یا روشن کنید. در این سیستم ها امکان ابیاری از راه دور و یا آبیاری زمین ها بدون دخالت انسان و با برنامه ریزی قبلی وجود دارد. این جاروبرقی برای حرکت نیاز به دوربین ها و سنسورهایی دارند که موانع مختلف را شناسایی کند تا حرکت جاروبرقی حساب شده و دقیق باشد. همین امر باعث می شود تا بیشتر مالکین و سازندگان گرامی از چگونگی اجرای این سیستم ها، هزینه ها و نحوه استفاده از این سیستم ها آگاهی نداشته و به همین علت ساختمان های خود را با این سیستم تجهیز ننمایند. اگر بخواهیم معایب خانه های هوشمند را رتبهبندی کنیم، سکوی اول میتواند به هزینه این خانهها برسد. مثلا با بارش باران و یا افزایش دما سیستم متوجه می شود که باید میزان آبیاری را کمتر یا بیشتر کند.

قفل هوشمند بدون کلید کار می کند و توسط دستگاه هایی مانند گوشی همراه کنترل می شود. در واقع قفل با دریافت فرمانی از طرف دستگاه قفل باز و بسته می شود. توصیهی ما در راهنمای خرید لامپ هوشمند این است که برای فضای خارجی، لامپهایی که مخصوصا برای بیرون از خانه طراحی شدهاند و مقاومتر هستند را خریداری کنید. به عنوان مثال این وضعیت میتواند روشن بودن یک کلید، یا نیمه باز بودن یک شیر گاز باشد. زیرا تمام وسایل خانه با یک فرمان صوتی کار خود را انجام می دهند. با حرکت جاروبرقی در خانه، تمام آشغال ها جمع آوری شده و در کیسه ی مخصوص آن ریخته می شود. چنین جارویی برقی در واقع یک ربات هوشمند است که می تواند آزادانه در قسمت های مختلف خانه بدون مشکل حرکت کند. این سیستم ها به ابزارهای امنیتی موجود در خانه مانند سنسورهای در و پنجره و سنسورهای تشخیص حرکت متصل می شوند. هوشمند سازی به روش Wireless: این روش برای هوشمند سازی در ساختمان هایی که امکان تغییر سیم کشی در آنها وجود ندارد توصیه می شود. افراد می توانند روشنایی منزل را برنامه ریزی کنند که در چه ساعت هایی روشن و چه ساعت هایی خاموش باشد.