آینده طراحی آشپزخانه بدون دست و با تلفن هوشمند فعال می شود

داگلاس گیلمن سال گذشته با در نظر داشتن سرگرمی آشپزخانه طراح جدیدی را در آپارتمان خود در منهتن قرار داد. او آشپزخانه براق Dada با لمس سنگ مرمر ، از Molteni & C ایتالیا را در مرکز خانه هوایی 2800 فوت مربعی قرار داد که از ترکیب دو واحد مجاور در چاپخانه سابق دهکده غربی ایجاد کرد. او فكر كرد كه اين امر به او دسترسي آسان تري به ميهمانان خود مي دهد.

اما ورود محدودیت های Covid-19 به معنای پخت و پز بسیار بیشتر است و در کنار آن هیچ سرگرم کننده ای نیست و این لوازم آلمانی با تکنولوژی پیشرفته او هستند که به کمک شما می آیند ، از جمله یک صفحه آشپزی القایی که می تواند محل قرار دادن یک ظرف را و اجاق گاز سرعتی که ترکیبی از فن آوری همرفت و مایکروویو است.

متخصص خدمات مالی 39 ساله لوازم 30،000 دلاری لوازم خانگی خود از Gaggenau ، Miele و مارک آمریکایی Sub-Zero می گوید: “اجاق های من تقریباً پیشرفته تر از رایانه من هستند.”

غذا خوردن ممکن است هنوز آنالوگ باشد ، اما آشپزخانه ها در عصر دیجیتال اقامت گزیده اند ، زیرا طراحان و سازندگان لوازم خانگی به طور فزاینده ای برای به روزرسانی کارهای سنتی پخت و پز ، ذخیره و تمیز کردن ، به انبوهی از نوآوری های تکنولوژیکی اعتماد می کنند. از دهه 1970 که اجاق های مایکروویو بر روی میزهای معمولی ظاهر می شوند ، مقوله های لوازم آشپزخانه تغییر چندانی نکرده اند. اما دوربین ها ، سنسورها ، هوش مصنوعی و مواد جدید دارای اتصالات جدید در حال تبدیل این وسایل به سخت افزار فوق پیشرفته هستند ، در حالی که عملکردهای هوشمند و قابلیت اتصال دوباره Cloud را به عنوان جدیدترین لوازم جانبی آشپزخانه بازسازی می کنند.

خریداران ماشین ظرفشویی سری G7000 جدید Miele هرگز نگران اتمام مواد شوینده نیستند. هنگامی که دستگاه کم می شود ، یک سنسور از تلفن های هوشمند آنها می خواهد دیسک شوینده مارک تجاری این برند را از فروشگاه آنلاین این شرکت سفارش دهند.