آمازون برای کارکنان خط مقدم 500 میلیون دلار پاداش تعطیلات وعده می دهد

Amazon.com Inc به پرسنل خط مقدم پاداش ویژه تعطیلات خواهد داد زیرا غول تجارت الکترونیکی به افزایش فروش آنلاین در طی بیماری همه گیر ویروس کرونا پاسخ می دهد که نتایج رکورد را به همراه دارد.

دیو کلارک ، معاون ارشد عملیات در سراسر جهان ، در یک پست وبلاگ گفت ، کارمندان تمام وقت در آمازون از 1 دسامبر تا 31 دسامبر واجد شرایط 300 دلار پاداش می شوند ، در حالی که کارمندان نیمه وقت 150 دلار دریافت می کنند. وی گفت که پاداش ویژه بیش از 500 میلیون دلار خواهد بود.

این شرکت در ماه ژوئن به دنبال تقاضای زیاد مشتریانی که در خانه در هنگام قفل شدن ویروس کرونا گیر کرده بودند ، جایزه مشابهی را ارائه داد.

در اوایل همه گیری ، آمازون با انتقاد کارکنان در مورد واکنش خود به ویروس روبرو شد. کارگران در چندین تاسیسات در بهار پیاده روی هایی را ترتیب دادند و خواستار بستن امکانات آمازون با موارد مثبت ویروس کرونا شدند.

این شرکت اقداماتی را برای رفع ایمنی کارگران انجام داده است ، از جمله نیاز به فاصله فیزیکی و دادن تجهیزات محافظ شخصی به کارمندان. در مجموع ، آمازون گفت ، تا 30 سپتامبر بیش از 7.5 میلیارد دلار در هزینه های مربوط به بیماری همه گیر هزینه کرده است.