قیمت موتور زانتیا 3000 – سایت قیمت خرید هزینه

ضمن اینکه زانتیا در نسخه 6 سیلندر به تعداد اندکی در بازار ایران عرضه شد اما مشخص نشد که به چه دلیل، عرضه آن متوقف شد. اما با افزایش تعداد رقبا و سخت شدن رقابت، هیوندای تصمیم به اعمال تغییراتی در سانتافه گرفت، که مجموعه این تغییرات را در مدل فیسلیفت سانتافه (مدل ۲۰۱۰) اعمال کرد. به عنوان مثال مسافت طی شده جهت ایستایی خودروی سدان از 100 کیلومتر بر ساعت به صفر در خودرو های امروزی در حد 35 متر است، این در حالی بوده که که برخی خودروهای ساخت داخل به دلیل افزایش وزن نسبت به خودروی اصلی و عدم طراحی مناسب سیستم ترمز اصل موضوع دچار اشکال است. من موتورهای xu7 قدیمی مدل های سال های 85 تا 90 زیاد دیدم که تا بالای 350 هزار کیلومتر و بیشتر در خوزستان کارکردند و واشر هم نزدند . ضریب ایرودینامیکی زانتیا از پرشیا بهتره.ولی به نظر من تو سرعت های بالا با زانتیا ادم یک اطمینان خاطری داره.و نرمیت خاص زانتیا راننده و سرنشین ها رو خسته نمیکنه.سیستم فرمان زانتیا خیلی بهتره از elx هست.صدای موتور زانتیا کمتر داخل اتاغ نفوذ میکنه.وقتی موتور elx دیدم طبق گفته دوستم بعضی قطعات ان باهم مشترک هست.تفربآ میشه گفت 40 تا 50 درصد قطعات موتوری مشترک هستند.ECU زانتیا 1800 از نوع Boschهست که یکی از بهترین ها است.

دسته موتور های لاستیکی به دلیل مکانیزم ساده تر نسبت به نوع هیدرولیکی قیمت پایین تری دارند. با کلیک روی این دکمه و نصب اپلیکیشن همراه مکانیک دیگه همیشه از قیمت خودروت آگاهی و کسی نمیتونه ازت کلاهبرداری کنه. این مدل داشبورد در بازار توسط دلالان خودرویی به داشبورد سوناتایی معروف شد.(دلال هستن. در سال 2001 شرکت سایپا تولید و عرضه زانتیا به بازار خودرو کشور را شروع کرد و تا سال 2010 در خط تولید سایپا قرار داشت و تولید این خودرو پس از حدود یک دهه در بازار داخلی نیز متوقف شد. کیفیت قطعات و دقت در مونتاژ یکی از اصلی ترین عوامل در این مورد هست . جالب تر اینکه ژن جنجالی بودن زانتیا حتی در مونتاژ این خودرو در کشور ما هم تکثیر شده و امروز حتی بعد از گذشت نزدیک به دو دهه از توقف تولید آن، هنوز خودرو زانتیا و زانتیا سواران جزو جنجالی ترین رانندگان و خودروهای جاده های ایران هستند.

در زمان اوج این سیتروئن، مدام او را با یکی از تنها رقبایش در بازار، یعنی نیسان ماکسیما، مقایسه میکردند اما حالا زانتیا را با پارس ELX که موتور 1.8 لیتری او را درون سینه دارد و همچنین سورن توربو مقایسه میکنند. زانتیا از سری محصولات سیتروئن فرانسه است که در زمان خود و حتی همین الان نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. زانتیا با این پیشرانه و به مدد یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته، در مدت زمان اندکی بیشتر از ۹٫۰ ثانیه، قادر به رساندن خود از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است. حال ببینیم که دو خودروی پرطرفدار زانتیا 2000 و پارس ELX در این آزمون چگونه عمل کرده اند. میتوان گفت که مگان مانند سایر محصولات رنو در ایران توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و فروش خوبی را تجربه کرده است. چند وقتیه که یه مبحثی ذهنمو مشغول کرده گفتم با شما درمیون بزارم. در ضمن یه ایراد دیگه داره و اینه که با استارت زیاد روشن میشه. ماکسیما اصلا عیب فنی نداره فقط یخورده بیشتر روغن ریختن داره دود میکنه. موتور xu7 یک موتور گرم کار هست که رادیاتور تحت فشار داره و گاهی دمای مایع خنک کاری از 100 درجه سانتیگراد هم رد میشه .

البته در خنک شدن موتور بی تاثیر نیست ولی مثل زمانی که موتور روشن هست و مایع خنک کاری در سیستم کولینگ در حال چرخش هست موثر نیست . مواردی نظیر تعویض نکردن مایع خنک کاری در بازه های زمانی تاکید شده ، عدم استفاده از مخلوط آب مقطر خالص و ضد یخ ( آب رنگی سبز ، ضد یخ نیست . از جمله تجهیزات و امکانات به کار رفته در ماکسیما باید به 2 عدد کیسه هوا، تهویه مطبوع اتوماتیک، سی دی چنجر 5 تایی، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، تنظیم برقی آینه ها مجهز به گرمکن و قابلیت جمع کردن صندلی های عقب اشاره کنیم. البته شتاب زانتیا 1800 بد نیست.من با جفتش رانندگی کردم.خودمون 1800 داریم.دوستم هم یه elx که تازگی ها گرفته تو اتوبان تهران ساوه که پشتش نشستم از نظر شتاب سرعت انچنان باهم فرقی ندارن. افت کیفیت شامل تمامی خودروهای داخلی شده و این نقص ها خودش رو در هر یک از محصولات و موتورها به نحوی نشون میده . مثلا استارت دکمهای، سیستم کروز کنترل، مانیتور و دوربین عقب باعث شده است این خودرو نسبت به نسخه قدیمی لوکستر باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از موتور زانتیا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.