شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

از امکانات این اپلیکیشن میتوان به تغییر، تمدید یا رزرو طرح جدید خرید گیگ اضافه مشاهده ترافیک مصرفی و ترافیک باقیمانده، مشاهده جزئیات مربوط به کارکرد اینترنت، ارائه اطلاعات مربوط به جشنوارهها و هدایا و ارتباط با پشتیبانی مبین نت اشاره کرد. شاید در گذشته نه چندان دور با 10 گیگابایت اینترنت، امکان به اتمام رساندن یک ماه را داشتید، اما در شرایط فعلی و سلطه شبکه های اجتماعی و میل شدید کاربران به دانلود یا تماشای ویدئو، پرحجم ترین سرویس یک ماهه ایرانسل چندان هم پر حجم نیست! پایین ترین حجم همان 500 مگابایت و مشابه با ایرانسل است، اما در حداکثر حجم می توانید از 15 گیگابایت اینترنت نسل چهارم با قیمت 36.900 تومان لذت ببرید. با توجه به نکاتی که گفتیم و جدول مقایسهای که در انتهای مطلب قرار دادیم مطمئنم که میتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب و از اتصال به اینترنت در همه حال لذت ببرید.

اینترنت ADSL پناه ببرید. چگونه می توانیم برای دیگران اینترنت بخریم؟ این پروتکل به صورت پیش فرض فعال است و اگر شما یک کاربر کامپیوتر با سطح اطلاعات متوسط هستید پیشنهاد می کنیم که با این قسمت به هیچ عنوان کاری نداشته باشید! حروف بزرگ و کوچک را به صورت پراکنده و ترکیبی با هم استفاده کنید. یکی از اپراتورهای بزرگ کشور، بستههای اینترنت رایگان و امکانات ویژهای را برای آموزش مجازی دانشآموزان فعال کرد. در اواسط تیر ماه سال جاری اپراتورهای مسلط بر بازار(همراه اول و ایرانسل) در اقدامی عجیب همه بستههای پرطرفدار و بلند مدت اینترنت همراه مشترکان را از جدول فروش خود حذف و به جای آنها بستههایی با مدت اعتبار کمتر و قیمت بیشتر را قرار دادند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) که به دلایلی مانند فراموش کردن شماره، امکان دسترسی به آن را ندارند، میتوانند با وارد کردن شماره ملی و کد IMEI مودم، از شماره خود مطلع شوند. ورود اینترنت پرسرعت 3G و 4G به ایران سبب شد تا گروه عمده ای از کاربران اینترنتی، به جای استفاده از اینترنت های ثابت خانگی به اینترنت پرسرعت همراه روی بیاورند.

مثلا اگر گوشی، لپتاپ، تبلت و حتی تلویزیون شما به این مودمها متصل شوند میتوانند از اطلاعات موجود بر روی این کارت حافظه به طور مشترک استفاده کنند. 2. سپس لاگین کنید و گزارش کاملی از بسته اینترنت خریداری شده، میزان حجم مصرفی و باقیمانده حجم اینترنت سیم کارت ایرانسل خود را مشاهده نمایید. حالا مشترکان میتوانند در ایرانسل من و همراه من این بستهها را بخرند یا اینترنت خود را با کدهای دستوری USSD فعال کنند. یکی از ساده ترین روش های استعلام مانده اینترنت ایرانسل استفاده از کدهای دستوری USSD ارائه شده توسط این اپراتور است. این در حالیست که گران ترین و پر حجم ترین نیز به سرویس 10 گیگابایتی با قیمت 29.500 تومان اختصاص دارد. به گزارشپول نیوز، دسترسی رایگان و بدون مصرف دیتا به سامانه «شاد»، ارایه بسته اینترنت با تعرفه تخفیفی به موسسههای آموزشی، پیشنهاد ویژه استفاده رایگان از زیرساخت آموزش آنلاین «دانا پلاس» و نیز ارائه سیمکارت آموزشی با امکان ایجاد محدودیت توسط والدین در دسترسی به وبسایتها برای فرزندان، از جمله این امکانات هستند. به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دسترسی رایگان و بدون مصرف دیتا به سامانه «شاد»، ارائه بسته اینترنت با تعرفه تخفیفی به مؤسسههای آموزشی، پیشنهاد ویژه استفاده رایگان از زیرساخت آموزش آنلاین «دانا پلاس» و نیز ارائه سیمکارت آموزشی با امکان ایجاد محدودیت توسط والدین در دسترسی به وبسایتها برای فرزندان، از جمله این امکانات هستند.

با سلام زیاد اهل نقد نیستم ولی باید چنتا نکته رو بگم خیلی ها میگن این قابلیت کت 6 نداره که سخت اشتباه میکنن تو اپدیت های اولیه توی تنظیمات و تست و تماشای جزئیات در pc خیلی ها نمیدیدن که نوشته باشه cat 6 به خاطر همین میگفتن کت 6 نبست ولی این مشکل حل شد، از همه مهم تر این همون مدل b612 هواوی هست ینی مشخصات این مدل با اون دقیقا یکی هست و اصلا نمیشه گفت این قلابی هست و اون اصله دلیل اینکه هم قیمت این مودم پایین تر از b612 هست بنظرم همین انحصاری بودن سیم کارت داخل این مودم نسبت به اون مودمه مطمئن باشید اگه این مودم سیم کارتش انحصاری نبود قیمتش از اون پایینتر نبود و هم قیمت همون مودم میشد، و اینکه خب خیلیا دنبال سرعت واقعی 300 مگابیت برثانیه هستن اینجا باید بگم که دوستان عزیز کشور ما هنوز به اون مرحله نرسیده که بتونیم 300 مگابیت برثانیه دانلود کنیم این دستگاه همچین قابلیتی رو دارا هست ولی خب باید خدمات رسانی اپوراتور ها به گونه ای باشه که این دستگاه بتونه 300 مگابیت واقعی دانلود کنه یا خیر؟ این مدل از بسته های اینترنت مودم ایرانسل برای سیم کارت های دائمی و اعتباری تهیه شده است.