خرید کادو شب یلدا و شب چله

خرید کادو شب یلدا

شب یلدا که همان چله است ، یکی از جشن های ایران باستان محسوب می شود . در این شب که طولانی ترین و بلند ترین شب سال است ، همه مردم به شادی و خرید کادو شب یلدا می پردازند . گرفتن فال حافظ ، خواندن دیوان شعر و خوردن انار و هندوانه از دیگر کار هایی است که ایرانیان از قدیم تا به امروز در این شب انجام می دهند . اما یکی از کارهای لذت بخش دیگری که رواج دارد ، خرید کادو شب یلدا است . بدلیل آنکه شب چله شبی خاطره انگیز است ، مردم می خواهند برای همدیگر خاطره ای فراموش نشدنی ثبت کنند . به همین دلیل با خرید کادو ها و هدیه های زیبا و جذاب ، یکدیگر را شاد و مفرح می سازند . ما نیز در این مقاله می خواهیم دراین مورد با شما صحبت کنیم . تا  انتخاب هدیه و خرید کادو شب یلدا را در سایت ببینید و بخرید .

ارزش معنوی کادو شب یلدا

متاسفانه عده بسیاری فکر می کنند که خرید کادو شب یلدا به معنی آن است که یک محصول بسیار گران قیمت را کادو پیچ کنند و به خانواده ای که به مهمانی آن ها رفته اند اهدا کنند . اما باید بدانید که گران بودن آن هیچ اهمیتی ندارد . هدیه شب چله باید ارزان ، اما با معنی و شیک باشد . به عنوان نمونه ، یک کتاب شعر می تواند بسیار ارزنده تر از یک جنس دکوری گران برای خرید کادو شب یلدا قیمت باشد . حسین رضاییان ، تاریخ شناس و فرهنگ شناس ایرانی می گوید “متاسفانه مردم ایران بسیار تجمل گرا شده اند ، و در جشن ها و مراسم هایی مانند شب چله فقط به فکر پز دادن هستند ” .

رقص و پای کوپی در شب چله

از آنجا که پس از شب چله زمستان فرا می رسد ، ایرانی ها بسیار خوشحال هستند چرا که زمستانی پر برف را شاهد هستند . به همین دلیل به رقص و پای کوبی مشغول می شوند . چرا که به نوعی نماد تغییر ، شادی ، زیبایی و قدرت را نشان می دهد . اولین مراسم برگذاری خرید کادو شب یلدا جشن شب چله و مراسم خرید کادو شب یلدا به زمان داریوش اول بر میگردد . که تمامی مردم شهر برای حاکم هدیه شب چله آوردند . او نیز با غذاهای بسیار خوش طعم مانند زرشک پلو ، انار پلو مردم را به یک مهمانی مفصل و لذت بخش دعوت کرد . البته جشن هایی که در این شب برگذار و علاوه بر آن خرید کادو شب یلدا می شود ، فقط بخاطر رفتن پاییز نیست ! بلکه طولانی تر شدن روز ها می تواند نمادی برای چیره شدن روز و روشنایی بر تاریکی باشد .


کادو های شب یلدا چگونه هستند ؟!

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم ، ارزش معنوی خرید کادو شب یلدا بسیار مهم تر از قیمت است . پس توصیه می کنیم که به دنبال فروشنده هایی بروید که سلیقه مشتری برایشان اهمیت بیشتری دارد . برای مشاهده نمونه های از این فروشگاه های فروش کادو شب چله با قیمت خوب و پرداخت وجه آسان وارد شوید . در پایان برای شما ایرانیان آرزو می کنیم که خاطره خوبی در خرید کادو شب یلدا امسال داشته باشید .