تست و بررسی تویوتا یاریس 2021

البته مگان امتحانشو پس داده ولی تویوتا.. هم اکنون متوجه می شوید که GR Yaris چقدر خاص است ، تویوتا این ماشین را در کارخانه جدید Motomachi تولید می کند که در آنجا یک خط مونتاژ ویژه ای برای اتومبیل های جی آر اختصاص داده شده است . ضمن اینکه بازم پارس خودرو داره مگان رو مونتاژ میکنه معلومه چی در میاد! ضمن اینکه کابینش فوق العاده جاداره! در ضمن یاریس اونقدرها هم که همه فکر میکنن کوچیک نیست! ضمن اینکه فولکس واگن سه تا از پنج خودروی پرفروش در اروپا را به خود اختصاص داده و این بدان معناست که سبد محصولات فولکس واگن حتی در این شرایط سخت نیز فروش بالایی دارند. با اینکه تویوتا مدل قبلی یاریس را در فرانسه تولید کرد اما مدل 2020 قرار است توسط شرکت مزدا و در کشور مکزیک انجام بگیرد. حتی یک سیستم کمربند وجود دارد که به صاحبان امکان می دهد اشیاء را در محل خود فیکس کنند، بدون اینکه در هنگام رانندگی نگران مواردی باشند که در صندوق، حرکت می کنند. ضمنا این مدل خودرو به سیستم ایمنی هوشمند کاهش سرعت برای جلوگیری از برخورد نیز مجهز شده که قادر است اشیاء و موانع در طول مسیر را تشخیص داده و در مورد آنها به راننده هشدار دهد و حتی در صورت ضرورت سیستم ترمز را به صورت اتوماتیک بهکار بیندازد.

حداکثر سرعت خودروی تویوتا یاریس 170 کیلومتر بر ساعت و هیوندای i20 صد و هفتاد کیلومتر بر ساعت است. تویوتا کمری و کرولا از محبوب ترین خودرو های سدان هیوندای می باشند که از قیمت … قطعاً تاکنون ویدیوها و بررسیهای تخصصی فراوانی از تویوتا GR یاریس جدید را تماشا کردهاید. یک پیشرانه چهارسیلندر از نوع توربوشارژ که ۲۳۷ اسببخار نیرو را تولید میکند در دل آلفا رومئو ۳ سی کوپه قرار گرفته تا با یکی از پرشتابترین اسپرتهای کوپه دنیا طرف باشیم. همچنین می توان اشاره کرد که این نوع دارای حجم تنه نسبتاً زیادی است. کراس اوور جدید Yaris دارای یک چرخ محرک فوق العاده شارژ 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است که طول کلی خودرو را از 240 میلی متر به 4180 میلی متر افزایش می دهد. باطری های عرضه شده توسط سپاهان باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند. 22-12-2009, 02:39 PMفرمایش شما متین، ولی برای ایرونی جماعت تویوتا خیلی ظریفه! 22-12-2009, 02:34 PMفرمایش شما متین، ولی برای ایرونی جماعت تویوتا خیلی ظریفه! ببخشید ولی ایرونی جماعت مگه میخواد با ماشینش بار حمل کنه؟ مانیتور اندروید خودرو آخرین و جدید ترین تجهیزاتی است که از آن میتوان برای اجرای تمامی فایلهی صوتی و تصویری با بالاترین سطح کیفیتی تصاویر hd و صدایی دقیق استفاده کرد.

طراحان برای کابین این خودرو نیز از متریال باکیفیتی استفاده کردند که از این بخش میتوان به قاب نرم صفحه آمپر و تریم رو دریها اشاره کرد. فیس لیفت جدید تویوتا یاریس با چراغها، جلوپنجره و سپرهای بازطراحی شده و اسپرت و هواکشهای بزرگ سپر و بروز رسانی کابین و داشبورد، وارد بازارها شده است. با این حال ، با همه این موارد ، صندوق عقب هاچ بک بسیار کوچکتر از صندوق عقب یا استیشن واگن است و این دریچه تنها در صورتی می تواند با آنها رقابت کند که ردیف عقب صندلی ها در آن تا شده باشد. تغییراتی که بهواسطه افزایش و کاهش در نرخ ارز، تحریمها، وضع قوانین مختلف و سایر عوامل موجود، میتواند بازه متفاوتی را برای قیمت یاریس هاچ بک 2016 و سایر خودروهای موجود در بازار، خلق کند. تویوتا یاریس هیبرید، همچون دیگر خودروهای این خانواده، از یک پیشرانه بنزینی و یک موتور برقی بهره می برد. چراغ جلو راست تویوتا یاریس صندوقدار که مخصوص مدل های 2008 تا 2013 می باشد.برند این محصول دپو (DEPO) تایوان است که این برند یکی از بهترین ها در زمینه قطعات بدنه خودروهای تویوتا نیز میباشد. خودرو یاریس هاچبک قرار است در دو مدل LE و XLE به بازار عرضه شود.

یاریس هاچبک از یک موتور 1.5 لیتری 5 سیلندر با 106 اسب بخار بهره میگیرد. ازنظر فنی هم در تمام نسخههای 2019 این محصول از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتر استفادهشده است که توانایی تولید 106 اسب بخار قدرت را در دور 6 هزار پیشرانه و گشتاور 140 نیوتون متری را در دور 4000 دارد. در بخش پیشرانه امکان انتخاب نمونه هیبریدی شامل یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری در کنار یک موتور الکتریکی پیش روی مشتری قرار خواهد داشت. این اولین یاریسی محسوب میشود که روی پلتفرم TNGA تویوتا ساخته شده است. این خودرو در اصل مزدا 2 سدان است که در ایالاتمتحده توسط تویوتا عرضه میشود درحالیکه مزدا 2 بهطورکلی در آمریکا فروخته نمیشود. نسل اول مزدا ۳ فقط در نسخه های سدان به دست مشتریان ایرانی رسید. تویوتا یاریس کراس مدل 2021 در رقابت با فولکس واگن ID3 که یک خودرو تمام برقی است توانست مقام خودرو سال اروپا را به دست آورد. موتور احتراقی این خودرو کارایی تا ۴۰ درصد دارد و می تواند خودرو را در حالت محور جلو نیز پشتیبانی کند.