بهترین برند ها ریمل را چطور تشخیص بدهیم

بررسی و راهنمای خرید بهترین مارک و برند های ریمل 

پیدا کردن یک برند خوب ریمل کار ساده ای به نظر میاد، اما چند نکته و ویژگی مهم در ریمل هایی هستند که برند شدن و شهرت رسیدن، این ویژگی ها رو در ادامه راجع بهشون صحیت خواهیم کرد. بررسی و خرید بهترین مارک ریمل 

 

در سال ۲۰۲۱ با تحقیق روی چندین مارک ریمل مژه، توی ۱۰ تا برند برتر میتونیم ریمل های ( ریمل اسنس Essence Mascara ، ریمل بورژوا Bourjois mascara ، ریمل دوسه Doucce و … ) اشاره کرد که در سال ۲۰۲۱ توانستن محبوبیت خوبی را در بین مصرف کنندگان به دست بیاورند.  

اولین قدم برای استفاده حرفه‌ای از ریمل، این است که ریملی متناسب با چشمان‌تان و سپس بهترین مارک ریمل را انتخاب کنید. ریمل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند کارهای مختلفی برای مژه‌های شما انجام دهند؛ بنابراین اگر برای بلند ساختن مژه‌ها، از ریمل حجم دهنده استفاده کنید احتمالا ناامید خواهید شد. از این رو اطمینان حاصل کنید که نوع ریمل انتخابی شما، پاسخگوی نیازتان خواهد بود. انواع مختلف ریمل و کاربرد آن‌ها، عبارتند از:

ریمل بلندکننده

اگر ریمل‌های کوتاهی دارید، بهترین مارک ریمل برای شما آن دسته محصولاتی است که بلندکننده هستند. فرمولاسیون این نوع ریمل‌ها به گونه‌ای طراحی شده که مواد الیاف مانند به کار رفته در آن، باعث بلندتر به نظر رسیدن مژه‌ها، مانند زمانی که از مژه مصنوعی استفاده می‌کنید، می‌شود و بدین ترتیب چشمان‌تان را درشت‌تر نشان می‌دهد. ریمل‌های طویل کننده را می‌توان 2-3 بار روی مژه‌ها کشید؛ چرا که روی مژه‌ها تجمع پیدا نمی‌کنند. نکته قابل توجه این است که ریمل‌های بلندکننده مخصوص خانم‌هایی است که مژه‌های بسیار کوتاهی دارند و مناسب خانم‌هایی که به صورت طبیعی مژه‌های بلندی دارند، نیست.

ریمل حجم دهنده

بهترین ریمل ها برای کسانی که مژه‌های بلند و کم پشتی دارند، ریمل چشم های حجم دهنده است. همان طور که از اسم آن‌ها پیداست، این ریمل‌ها به مژه‌ها حجم و ضخامت بالایی می‌بخشند و باعث می‌شوند تارهای مژه پرپشت‌تر به نظر برسند. در واقع در فرمولاسیون این محصولات پلیمرهای سیلیکون یا موم به کار رفته که باعث می‌شود حجم مژه‌ها دو برابر به نظر برسد. از این نوع ریمل‌ها هم می‌توانید به صورت چندلایه روی مژه‌های خود استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که برای این کار باید صبر کنید لایه اول ریمل خشک شود و سپس مجددا آن را روی مژه‌ها بکشید تا پرتر دیده شوند. در انتهای این مقاله بهترین ریملهای حجم دهنده را معرفی کرده‌ایم؛ با این حال توصیه می‌کنیم هر روز از ریمل‌های حجم دهنده استفاده نکنید زیرا پس از مدتی باعث ریزش مژه‌ها می‌شوند.