اکنون پزشکان در انگلیس نسخه جایگزینی برای بیماران بی خوابی دارند

به دنبال خواب بهتری هستید؟ به گفته موسسه ملی بهداشت و مراقبت عالی در بریتانیا، یک اپلیکیشن دیجیتال برای درمان بی خوابی، جایگزین موثری برای قرص های خواب آور است.

توصیه هفته گذشته NICE به این معنی است که پزشکان در سرویس بهداشت ملی بریتانیا می توانند اپلیکیشن Sleepio را تجویز کنند که از هوش مصنوعی برای ارائه درمان شناختی رفتاری برای افراد بی خوابی به جای داروهای خواب مانند زولپیدم و زوپیکلون استفاده می کند که می توانند وابستگی ایجاد کنند. برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفته شده است.

 

far30club گفت تا 800000 نفر می توانند از Sleepio در انگلستان استفاده کنند. این برنامه یک برنامه دیجیتالی شش هفته ای خودیاری را ارائه می دهد که شامل تست خواب، جلسات هفتگی تعاملی CBT-I و یادداشت روزانه در مورد الگوهای خواب است.

 

این موسسه گفت که این برنامه مبتنی بر اپلیکیشن، که هزینه آن برای هر نفر 45 پوند (56 دلار) NHS است، برای سیستم مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه تر است، زیرا بر اساس یک سال استفاده، منجر به ملاقات پزشک و تجویز داروهای خواب آور کمتر شده است. .تجزیه و تحلیل دقیق، شفاف و مبتنی بر شواهد ما نشان داده است که اسلیپیو در مقایسه با قرص‌های خواب و بهداشت خواب باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای NHS در مراقبت‌های اولیه می‌شود. Jeanette Kusel، مدیر اجرایی MedTech و دیجیتال در NICE، در بیانیه‌ای گفت: این امر همچنین باعث کاهش اتکای افراد مبتلا به بی‌خوابی به داروهای وابستگی مانند زولپیدم و زوپیکلون می‌شود.

 

در این بیانیه آمده است: دوازده کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده، استاندارد طلایی تحقیقات پزشکی، نشان داد که اسلیپیو در کاهش بی‌خوابی مؤثرتر از بهداشت خواب و قرص‌های خواب‌آور است.

SpaceX الون ماسک در ماموریت ناسا چهار فضانورد را به مدار می آورد
مطالب مهم

 

بهداشت خواب به روش هایی اشاره دارد که می توانید به مغز خود کمک کنید تا زمان به خواب رفتن را تشخیص دهد و سپس بخوابد. این استراتژی ها شامل مواردی مانند حفظ یک روال منظم، خوابیدن در یک اتاق تاریک، ساکت و خنک و پرهیز از الکل و کافئین در اواخر روز است.

برنامه Sleepio طوری طراحی شده است که در مدت شش هفته تکمیل شود، اما افراد به مدت 12 ماه از زمان شروع استفاده از برنامه دسترسی کامل دارند. NICE گفت: این قابلیت دسترسی به افراد امکان می دهد جلسات را با سرعت خود تکمیل کنند و در صورت تمایل مجدداً از جلسات بازدید کنند.

 

این جلسات بر شناسایی افکار، احساسات و رفتارهایی که به علائم بی خوابی کمک می کنند تمرکز دارد. هدف مداخلات شناختی بهبود طرز فکر فرد در مورد خواب است و مداخلات رفتاری برای ترویج یک روال خواب سالم طراحی شده است.