استودیو TikTok ، اتاق های بزرگنمایی و فضاهای مشترک از امکانات جدید خانه هستند

وقتی ریک بوچر ، مفسر و نویسنده بسکتبال تلویزیون و رادیو که چهره ای آشنا در فاکس اسپورت است ، بازسازی دفتر 40،000 دلاری دفتر کار خود را در خانه خود در Half Moon Bay ، کالیفرنیا ، به پایان رساند ، آیا او ارزش آن را دارد؟ فضای کاری وی که حدود سه سال پیش به اتمام رسیده بود ، دارای عایق صدا ، سیم کشی حرفه ای ، نور جذاب و با دوربین ها و میکروفون های درجه یک بود. ایده این بود که اگر او هرگز نیاز به ضبط پادکست یا ضبط یک بخش تلویزیونی از خانه داشت ، می توانست.

“این یک پیشنهاد بسیار گران قیمت بود ، و ما پرسیدیم ،” آیا ما کار درستی انجام می دهیم؟ ” ”آقای بوچر 59 ساله درباره مکالمات با همسرش کورین بوچر گفت. سپس همه گیری رخ داد. اکنون آقای بوچر می تواند بخشهایی با کیفیت استودیو را برای نمایشهای ملی Fox Sports و پادکستهای خود ضبط و ضبط کند. وی گفت: “تردیدی نیست كه این سود بزرگی برای حرفه من بوده است.”

نوسازی آقای بوچر ، با تمرکز بر زیبایی و زیبایی ظاهری او در دوربین ، ممکن است یک بار خاص حرفه منحصر به فرد او باشد. اما امروزه ، سازندگان و سازندگان خانه بر این باورند که در آینده ، حتی پس از کنترل ویروس ، کارهای بیشتری از خانه ، کنفرانس ویدیویی و همکاری از راه دور انجام خواهد شد.

آنها برای مطابقت با این چشم انداز جدید ، نقشه هایی را که فضای اختصاصی آنها را به سالن های سینما ، اتاق های بازی یا سالن های اختصاص می داد ، ترسیم می کنند و از متر مربع برای فضاهای مشترک ، اتاق های زوم ، مناطق ضبط پادکست و استودیوهای TikTok استفاده می کنند. آنها در حال سیم کشی مناطق باغی و عرشه استخر با پورت های Wi-Fi و USB با درجه تجاری و طراحی دفاتر داخلی با ورودی های جداگانه ، عایق صدا و فیلتراسیون هوا از نوع سوپ هستند.

و در حالی که برخی از مردم شهر برای چند لحظه زندگی چند واحدی را رها می کنند ، توسعه دهندگان شرط می بندند که کسانی که باقی می مانند و کسانی که برمی گردند جذب یک مجموعه امکانات رفاهی از خانه شوند.